پنج شنبه, 17 ارديبهشت 1394 ساعت 12:30

برنامه های تالار گفت وگو و سرای اهل قلم نمایشگاه کتاب در 17 اردیبهشت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دومین روز بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امروز (پنج شنبه) با برگزاری 6 برنامه سرای اهل قلم و چهار نشست تالار گفت و گو در مصلی تهران پیگیری می شود.
به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، برنامه های کمیته علمی، فرهنگی و سرای اهل قلم در دومین روز برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران پیش از ظهر قرار بود با اجرای برنامه حقوق مالکیت فکری و سخنرانی آنه لییر، لادن حیدری، محمدرضا سعیدآبادی و علیرضا ربانی توسط سرای اهل قلم پیگیری شود.

همچنین برنامه های تعاملات فرهنگی ایران و ایتالیا (نمایشگاه کتاب بلونیا) با سخنرانی روبرتا کینی، کارلو چرتی، ماسیمو برای و امیرمسعود شهرام نیا و شعر آیینی با سخنرانی سیدحسن مبارز، سیدبشیر حسینی، زهرا بشری موحد، زهرا گرجی و محمدرضا شاه نظر برگزار می شود .

ادبیات ایران در فرایند جهانی شدن با سخنرانی محمد طلوعی، کارولین کراسکری، فلییچتا فرارو و احمد شاکری، بررسی چالش ها و راهکارهای جهانی شدن ادبیات معاصر ایران با سخنرانی قهرمان سلیمانی، احمد تمیم داری، سیدمهدی شجاعی و علی اصغر محمدخانی و بررسی تاثیر متقابل ادبیات ایران و روسیه با سخنرانی مرضیه یحیی پور و جان الله کریمی مهر نیز برنامه هایی است که به ترتیب از ساعت 15:30، 17:30 و 19 برگزار می شود.

بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران تا 26 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) با شعار «خواندن، گفت وگو با جهان» برپا است.



** برنامه نشست های تالار گفت و گو

برنامه های روز دوم تالار گفت و گو نیز با نشست آموزش و پژوهش در صنعت نشر و سخنرانی فتح الله فروغی، داریوش مطلبی، سیامک دری و سیدمهدی صادقی نژاد پیش بینی شده است.

نشر الکترونیک و تاثیر آن بر نشر سنتی با سخنرانی مصطفی امرایی و محمدحسین متولی، شبکه های اجتماعی و کتابخوانی با سخنرانی محسن حاجی زین العابدینی، فریبرز خسروی، امیر اصنافی و سیدکاظم حافظیان رضوی و تولید علم و افق های پیشرفت ایران با سخنرانی محمد حسن زاده، عبدالرضا نوروزی چالکی، جعفر مهراد و مهدی مجیدپور نیز نشست هایی است که به ترتیب در ساعت 14، 15:45 و 17:30 برگزار خواهد شد.

فراهنگ**7537**1601**

اطلاعات تکميلي

خواندن 1221 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار