پنج شنبه, 17 ارديبهشت 1394 ساعت 12:00

اجازه عرضه به یک کتاب شعر در نمایشگاه کتاب داده نشد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
رییس هیات رسیدگی به تخلفات ناشران از جمع آوری یک کتاب شعر در روز اول نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، همایون امیرزاده صبح روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران درباره تخلفات ناشران در روز اول نمایشگاه گفت: برخی گزارش ها به این هیات ارسال شده که در حال بررسی آنها هستیم، اما روز گذشته از توزیع یک کتاب منتخب شعر شاد که به همراه چند عکس در سطح نمایشگاه عرضه شده بود جلوگیری به عمل آمد.

وی افزود: ابتدا از ناشر این کتاب درخواست شد توزیع آن را متوقف کند.

امیرزاده با اشاره به اینکه این کتاب مجموعه شعر، از امروز از غرفه های نمایشگاه جمع آوری شده است اظهار کرد: عصر امروز درباره نهایی کردن آیین نامه غرفه ها نیز تصمیم گیری خواهد شد.

رییس هیات رسیدگی به تخلفات ناشران، با بیان اینکه از ناشرانی که در مدت 10 روز نمایشگاه، فعالیت حرفه ای داشته و ضوابط را رعایت کنند، قدردانی خواهد شد، ادامه داد: مولفه هایی مانند ابتکار، خلاقیت در غرفه آرایی و تکریم ارباب رجوغ از مواردی است که در این آیین نامه دیده شده است.

امیرزاده همچنین گفت: روز گذشته جلسه ای درمورد کمیته نظارت محتوایی برگزار شد و مقرر شد به منظور ورود به عرصه نشر الکترونیک برای رصد فعالیت های این بخش و پاسخگویی به مخاطبانی که شکایت احتمالی داشته باشند، نماینده ای از آنها در هیات رسیدگی به تخلفات حضور داشته باشد.

فراهنگ**9246**1497**1027

اطلاعات تکميلي

خواندن 1294 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار