چهارشنبه, 16 ارديبهشت 1394 ساعت 19:16

وزیر نیرو: شعار امسال نمایشگاه کتاب تهران یکی از ابزارهای مفاهمه است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
وزیر نیرو در حاشیه بازدید از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت : با توجه به شعار امسال نمایشگاه کتاب «خواندن، گفتگو با جهان» می توان کتاب را یکی از ابزارهای مفاهمه دانست که در گفتگو با کشورهای مختلف جهان سازنده است.
به گزارش عصر چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه کتاب تهران ، حمید چیت چیان همچنین در دیدار با سید عباس صالحی رییس نمایشگاه کتاب تهران اظهار کرد : برای ترغیب و جذب مردم به مطالعه و افزایش سرانه کتابخوانی راه های بی شماری وجود دارد که نمایشگاه کتاب یکی از اصلی ترین آنهاست. چراکه باعث دسترسی آسان مخاطبان به کتاب می­شود.

وی گفت: حضور ناشران خارجی و بین المللی در نمایشگاه کتاب نشانه اثرگذاری این ابزار مهم برای مفاهمه یعنی کتاب است که نویسندگان خارجی با صدور فکر و اندیشه خود نوعی همدلی و همزبانی با ملت ها و دولت های مختلف ایجاد می کنند و مردم هم با خواندن آثار نویسندگان از دانش و اندیشه آنان مطلع می شوند.

وزیر نیرو تاکید کرد : به طور قطع کتاب در بین همه انسان ها نقش مهمی در تبادل فکر و اندیشه دارد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفتگو با جهان» از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود.

فراهنگ ** 7537**1601**

اطلاعات تکميلي

خواندن 1130 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار