چهارشنبه, 16 ارديبهشت 1394 ساعت 18:45

مرکز اسناد انقلاب اسلامی طرح شوق کتاب را اجرا می کند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مدیر غرفه مرکز اسناد انقلاب اسلامی از اجرای طرح شوق کتاب در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
محمد مهدی شاپوری روز چهارشنبه به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: جدیدترین و پرفروش ترین کتاب های مرکز اسناد انقلاب اسلامی در قالب طرح شوق کتاب در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب اجرا می شود.

وی افزود: تخفیف کتاب های این مرکز در غرفه نمایشگاه کتاب 10 تا 15 درصد است اما بعضی از کتاب های ویژه این مرکز هر روز در نمایشگاه با 30 درصد تخفیف ارایه می شود.

وی اضافه کرد: کتاب پرونده مسکوت نوشته حسن روزی طلب در باره انفجار دفتر ریاست جمهوری و شهادت شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر در روز دوم (پنجشنبه) با 30 درصد تخفیف ارایه می شود.

مدیر غرفه مرکز اسناد انقلاب اسلامی اضافه کرد: تاریخ شفاهی سیاست خارجی نوشته حسن روزی طلب و شلیک کن فراموش کن تالیف خدیجه امیرخانی به موضوع سقوط هواپیمای مسافربری ایران از سوی آمریکا در سال 67 می پردازد که در سومین روز از نمایشگاه (جمعه) با 30 درصد تخفیف ارایه می شود.

وی اضافه کرد: کتاب مشهد از مقاومت تا پیروزی به همت جمعی از نویسندگان به بررسی مبارزات علما و مردم مشهد به ویژه نقش حضرت آیت الله خامنه ای در دوران انقلاب می پردازد.

وی اضافه کرد: کتاب دموکراسی برای اقلیت نوشته مایکل پرنتی ترجمه محمد شجاعیان و محمد عرب زاده به سیاست و حکومت در آمریکا می پردازد.

شاپوری از ارایه این دو کتاب در روز چهارم با تخفیف 30 درصد خبر داد و افزود: کتاب از مجاهدین تا منافقین تالیف مهدی حق بین به سیر تاریخی سازمان مجاهدین خلق (منافقین ) آز آغاز تا کنون می پردازد.

وی همچنین گفت: کتاب مهدویت در ایران معاصر به قلم فاطمه امانی توانی به تبیین آموزه های مهدویت در تحولات سیاسی اجتماعی ایران معاصر از زمان قاجار تا رژیم پهلوی می پردازد که این دو کتاب در پنجمین روز از نمایشگاه با تخفیف 30 درصد عرضه می شود.

وی کتاب خواب گردها نوشته صفاءالدین تبرائیان را به عنوان کتاب روز ششم اعلام کرد و افزود: این کتاب از ارتباط رهبران سازمان مجاهدین خلق (منافقین) با نهادهای اطلاعاتی و نظامی عراق طی سال های 58 تا 81 پرده برمی دارد.

مدیر غرفه مرکز اسناد انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب همچنین گفت: کتاب تقویم تاریخ دفاع مقدس که با مشارکت ارتش جمهوری اسلامی و پژوهش های دفاع مقدس در 30 جلد منتشر شده در نمایشگاه امسال با توجه به تعداد کتابهای موجود ( 12 جلد ) ، در هفتمین روز با تخفیف 30 درصد ارایه می شود.

به گفته شاپوری کتاب تکیه گاه نوشته حسن روزی طلب در هشتمین روز از نمایشگاه کتاب ارایه می شود که این کتاب عملکرد آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال 88 را نقد و بررسی کرده است.

وی اضافه کرد: کتاب هشت سال بحران آفرینی اصلاح طلبان نوشته سلمان علوی نیک که به چاپ سوم رسیده در این روز ارایه می شود.

وی اضافه کرد: کتاب خداوند اشرف از ظهور تا سقوط نگاهی مستند و تاریخی به روند فرقه گرایی سازمان مجاهدین خلق ( منافقین ) دارد و توسط سید حجت سید اسماعیلی تالیف شده است که در روز نهم نمایشگاه با 30 درصد تخفیف ارایه می شود.

به گفته شاپوری کتاب صخره سخت نوشته حسن روزی طلب در دهمین روز از نمایشگاه ارایه می شود و این کتاب به بررسی پرونده های امنیتی ایران طی سالهای 57 تا 59 می پردازد.

وی تاکید کرد: این کتاب که برای نمایشگاه امسال تجدید چاپ شده است شامل اطلاعاتی است که در آن زمان به دلائل امنیتی امکان انتشار آن وجود نداشت.

شاپوری از کتاب آیت الله مشکینی تالیف علی درازی به عنوان کتاب این مرکز برای آخرین روز نمایشگاه نام برد که در باره زندگی و مبارزات مرحوم آیت الله علی مشکینی است.

غرفه موسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی در راهروی 12 شبستان مصلی قرار گرفته است.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از امروز چهارشنبه آغاز شده تا روز 26 اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا است.

فراهنگ **1003**1540**1569

اطلاعات تکميلي

خواندن 1295 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار