چهارشنبه, 16 ارديبهشت 1394 ساعت 18:00

حضور همراه اول در نمایشگاه بین المللی کتاب با شعار «نوترینو شو»

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
شرکت ارتباطات سیار ایران به منظور ارائه خدمات مطلوب به بازدیدکنندگان، با شعار« نوترینوشو» در نمایشگاه بین المللی کتاب امسال حضور یافته است.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول تلفن همراه کشور، با برپایی 4 غرفه در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب که در مصلی تهران در حال برگزاری است، به بازدیدکنندگان خدمات ویژه ارائه می کند.

همراه اول که امسال با شعار «نوترینو شو» در نمایشگاه کتاب حضور دارد، با ارائه خدماتی نظیر فروش سیم کارت دانشجو، تعویض سیم کارت های معمولی با سیم کارت 4G)Usim)، ارائه خدمات 3G و 4G (نوترینو)، ارائه خدمات وای فای همراه اول، فروش اقساطی سیم کارت های دائمی، فروش باندلینگ محصولات نوترینو، ارائه خدمات ارزش افزوده و پاسخگویی و راهنمایی مشترکین حاضر در نمایشگاه، آخرین دستاوردها و سرویس های نوین خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار می دهد.

براساس این گزارش، امسال اپراتور اول، با نصب 6 آنتن اضطراری، علاوه بر توسعه ظرفیت شبکه، سعی در پوشش هرچه بهتر فضای نمایشگاه دارد و بازدید کنندگان می توانند از طریق این آنتن ها از خدمات نسل های 3 و 4 تلفن همراه استفاده کنند، علاوه بر این، جهت رفاه حال مشترکین همراه اول در نمایشگاه، سرویس «وای فای آفلودینگ» راه اندازی شده است.

همراه اولی ها برای استفاده از خدمات این شرکت، می توانند به غرفه های همراه اول در نمایشگاه کتاب، واقع در جنب متروی شهید بهشتی، جنب متروی مصلی و 2 غرفه در ورودی شبستان مراجعه کنند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از روز چهارشنبه 16 اردیبهشت ماه، به مدت 10 روز، در مصلی بزرگ تهران برگزار می شود.

اقتصام (1) 1836**1558

اطلاعات تکميلي

خواندن 1072 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار