چهارشنبه, 16 ارديبهشت 1394 ساعت 16:00

دایره المعارف ویژه زنان به نمایشگاه کتاب آمد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دایره المعارف زنان نامدار ایران و جهان برای اولین بار در بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ارائه شده است.
مدیر بخش کودکان و نوجوان انتشارات پیام عدالت روز چهارشنبه در ارتباط با این دایره المعارف به خبرنگار ایرنا گفت: کار تالیف دایره المعارف زنان نامدار ایران و جهان 5 سال زمان برده و شامل معرفی زنان نامدار ایران و کشورهای مختلف است که خدماتی به کشورشان ارائه کرده اند.

حسن طاهری اظهار داشت: این دایره المعارف 1600 صفحه دارد و با قیمت یک میلیون و 700 هزار ریال در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده است.

وی اظهار داشت: ترجمه فارسی کتاب رکوردهای گینس 2015 در این نمایشگاه به همت انتشارات پیام عدالت عرضه شده که شامل ترجمه کتاب گینس در سال های 2015 ، 2009 ، 2011 ، 2013 و 2015 است.

مدیر بخش کودک و نوجوان انتشارات پیام عدالت ادامه داد: در نسخه اصلی کتاب رکوردهای جهانی گینس امکانی برای مخاطبان فراهم است که با بهره گیری از نرم افزار گوشی همراه خود می توانند عکس های داخل کتاب را به صورت سه بعدی مشاهده کند.

طاهری افزود: این نرم افزار در تمامی گوشی های همراه در داخل ایران وجود ندارد و توانستیم عکس های داخل کتاب را به صورت CD در کنار ترجمه فارسی آن عرضه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این انتشارات همچنین کتاب 6 جلدی گنج دانش که دربرگیرنده اطلاعات کامل درباره بدن انسان ، دایناسور ، طبیعت ، حیوانات ، علوم و فضا است را برای افزایش اطلاعات علمی دانش آموزان در نمایشگاه کتاب تهران عرضه کرده است.

بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که از امروز (16 اردیبهشت) در مصلی امام خمینی(ره) آغاز به کار کرده تا 26 اردیبهشت پذیرای بازدیدکنندگان است.

فراهنگ ** 1883 ** د . الف** 1569

اطلاعات تکميلي

خواندن 1218 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار