چهارشنبه, 16 ارديبهشت 1394 ساعت 12:45

برنامه های روز نخست تالار گفت و گو و سرای اهل قلم نمایشگاه کتاب تهران

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
نخستین روز بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که از صبح امروز (چهارشنبه) در مصلی تهران برپا آغاز شده با برگزاری سه برنامه توسط سرای اهل قلم و سه نشست در تالار گفت و گو پیگیری می شود.
به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، برنامه های کمیته علمی، فرهنگی و سرای اهل قلم در نخستین روز برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ساعت 13:45 با اجرای برنامه پدافند غیرعامل و حوزه فرهنگ توسط سرای اهل قلم آغاز می شود.

همچنین برنامه 'دولت و ملت، همدلی و همزبانی' با سخنرانی منصور رحمانی، مرتضی نورمحمدی و علی رضا خسروی و 'آزادی در اندیشه استاد مطهری' با سخنرانی عماد افروغ به ترتیب از ساعت 13:45، 15:30 و 17:15 امروز توسط سرای اهل قلم آغاز خواهد شد.

برنامه های تالار گفت و گو نیز از ساعت 14 امروز (چهارشنبه) با برگزاری نشست قانون کتابخانه های عمومی چالش ها، آسیب ها و راه حل ها و سخنرانی محمد عسگری، مرتضی محمدزاده و غلامحسین نفیسی آغاز می شود.

مدیریت اسناد الکترونیکی و آرشیو ملی با سخنرانی سعید رضایی شریف آبادی، غلامرضا عزیزی و زرین کلکی و نقش کتابخانه ها در توسعه پایدار با سخنرانی فریبرز خسروی، رضا خانی پور، خانم قربانی و غلامرضا غفاری نیز نشست هایی است که به ترتیب در ساعت 15:45 و 17:30 برگزار خواهد شد.

بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) با شعار «خواندن، گفت وگو با جهان» برپا است.

فراهنگ**7537**1601**

اطلاعات تکميلي

خواندن 1260 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار