چهارشنبه, 16 ارديبهشت 1394 ساعت 10:00

حضور نشر شاهد با 25 کتاب چاپ اولی در نمایشگاه کتاب

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نشر شاهد با 25 عنوان کتاب تازه با موضوع ایثار و شهادت در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور می یابد.
به گزارش ایرنا از بنیاد شهید، محبوب شهبازی افزود: انتشارات شاهد با بیش از 350 عنوان کتاب شاخص و پرمخاطب در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد که 25عنوان از این کتاب ها چاپ اولی و 45 عنوان نیز آثار منتشره سال 93هستند.

وی در خصوص نحوه حضور نشر شاهد در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ادامه داد: رونمایی از 25 اثر چاپ اولی، برپایی نشست تاریخ شفاهی ایثار و شهادت، حضور نویسندگان حوزه ادبیات پایداری در غرفه شاهد و ارائه تخفیف ویژه برای خرید آثار از برنامه های اجرایی این دوره نشر شاهد در نمایشگاه است.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید خاطر نشان کرد: رویکرد جدید نشر شاهد به لحاظ محتوایی، انتشار مستندات ایثارگران و انتشار مجموعه کتاب وصایای کامل شهدای سراسر کشور، تعامل موثر با ناشران و مخاطبان، ورود به حوزه های مغفول مانده در حوزه ایثار و شهادت و ادبیات دفاع مقدس با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به تلفیق دو حوزه اسناد و انتشارات در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: به این ترتیب، روند دسترسی نویسندگان به اسناد تسریع شده و چهار مرحله گردآوری، ساماندهی، حفظ و انتشار اسناد با استانداردهای لازم انجام می شود.

شهبازی ابراز امیدواری کرد با تامین سیستم نرم افزاری مدیریت اسناد ایثارگران، امکان دسترسی پژوهشگران و نویسندگان به اسناد فرهنگی بیشتر تسهیل شود.

وی همچنین از ساماندهی توزیع آثار حوزه ایثار و شهادت در یک طرح سراسری خبر داد و گفت: تعامل با کتابفروشی ها و دایر کردن مراکز عرضه جدید و تاسیس «پاتوق کتاب» در حوزه ایثار و شهادت به عنوان محلی برای گفت و شنود نویسندگان این حوزه و ارتقای نشر الکترونیک و فضای مجازی از اهم برنامه های بنیاد شهید در زمینه حضور اثرگذار در جامعه فرهنگی و ادبی کشور است.

مدیر کل اسناد و انتشارات بنیاد با بیان این که 20 درصد تخفیف برای عرضه آثار نشر در نمایشگاه کتاب در نظر گرفته شده، افزود: عرضه آثار به خانواده معظم شهدا و جانبازان، دانشجویان و دانش آموزان مدارس شاهد و پرسنل بنیاد شهید با ارائه کارت شناسایی با 30 درصد تخفیف همراه است.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت 1394 در سالن شبستان مصلای امام خمینی(ره) برپا می شود.

غرفه نشر شاهد در سالن شبستان، نبش راهروی 4 آماده استفبال از مخاطبان و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی است.

اجتمام**1880 ** 1418

اطلاعات تکميلي

خواندن 1324 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار