چاپ کردن این صفحه
سه شنبه, 15 ارديبهشت 1394 ساعت 14:15

تماشای نمایشگاه کتاب از قاب چهار

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
شبکه چهار سیما با دو برنامه کتابنامه و کاغذ رنگی، تمام رویدادهای بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب را به تصویر می کشد.
به گزارش ایرنا، علیرضا حائری تهیه کننده برنامه کتابنامه روز سه شنبه از حضور این برنامه در نماشگاه خبر داد و اظهار کرد: پخش تلویزیونی این برنامه در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب از 10 دقیقه در روز به 30 دقیقه افزایش داده شده است.

وی از معرفی ناشران، تازه های کتاب و غرفه های فعال نمایشگاه در برنامه کتابنامه خبر داد و افزود: دوربین گزارشی کتابنامه در نمایشگاه، هنرمندان، ورزشکاران، استادان، مردم و غیره را همراهی می کند و علایق آنها را در حوزه کتاب جویا می شود.

حائری اضافه کرد: بخش تریبون آزاد کتابنامه نیز فعال شده است و عصرها در ضلع شرقی شبستان، به هر فرد متقاضی 30 ثانیه زمان برای اظهار نظر درباره نمایشگاه کتاب می دهد.

وی از اجرای فاطمه رحمان در برنامه کتابنامه خبر داد و گفت: گزارشگران این برنامه مهدی قاسمی و مینا کیکانی با حضور در سراسر نمایشگاه بین المللی ضمن گفت وگو با مسئولین، ناشران، نویسندگان، مترجمان، منتقدین، ویراستاران و ... از پشت صحنه سایر برنامه های رادیویی و تلویزیونی گزارش تهیه و پخش می کنند.

همچنین برنامه کاغذ رنگی که پیش از این پنجشنبه ها روی آنتن می رفت، همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب، هر روز در دو نوبت 30 دقیقه ای تماشایی می شود.

محمود فاتحی تهیه کننده کاغذ رنگی گفت: این برنامه همچون گذشته، در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب با اجرای مارال دوستی پخش می شود.

وی تاکید کرد: در کاغذ رنگی ویژه نمایشگاه کتاب ضمن گفت و گو با نویسندگان، مسئولین، ناشران و ... سعی می کنیم تازه های نشر را در انتشاراتشان معرفی و رویدادهای روزانه نمایشگاه کتاب را پوشش تصویری دهیم.

فراهنگ**9187**1027

اطلاعات تکميلي

خواندن 1360 دفعه
خبرنگاران کتاب

آخرین‌ها از خبرنگاران کتاب