سه شنبه, 15 ارديبهشت 1394 ساعت 10:45

تاکید روحانی بر ضرورت حضور صاحبنظران در امور فرهنگی کشور

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
رییس جمهوری با تاکید بر این که دولت از امور فرهنگی حمایت می کند، گفت: صاحبان فرهنگ ، مولفان و صاحبنظران باید در زمینه سخت افزاری و نرم افزاری امور فرهنگی کشور وارد عمل شوند.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا - حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب در جمع خبرنگاران افزود: نمایشگاه کتاب محلی است که علاقه مندان در آن حضور می یابند و این قابلیت را دارد که اهالی فرهنگ با تازه های نشر آشنا شوند.

روحانی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه کتاب با حمایت دولت انجام می شود و یکی از کارهایی است که نسل جوان با بازدید از آن با امور فرهنگی آشنایی و قرابت بیشتری پیدا می کند.

رییس دولت تدبیر و امید با اظهار امیدواری از این که امسال این نمایشگاه برای مردم خیر و برکت داشته باشد ، خاطرنشان کرد: در بازدیدی که از غرفه های برگزیده نشر در نمایشگاه بین المللی کتاب داشتیم آثار جدیدی در حوزه ترجمه و نشر وجود داشت و امیدواریم همه آثار موجود در نمایشگاه برای جامعه ما مفید باشد.

بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صبح امروز با حضور رییس جمهوری

، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، جمعی از سفرا و کاردارهای کشورهای خارجی مقیم تهران ، نمایندگان مجلس و ناشران داخلی و خارجی در مصلی امام خمینی(ره) تهران گشایش یافت.

این نمایشگاه با ارایه حدود 500 هزار عنوان کتاب در دو بخش داخلی و خارجی از شانزدهم تا بیست وششم اردیبهشت ماه با شعار «خواندن ، گفت وگو با جهان» میزبان عموم علاقه مندان است.

سیام ** 1429 ** د . الف**1336

اطلاعات تکميلي

خواندن 1362 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار