چاپ کردن این صفحه
دوشنبه, 14 ارديبهشت 1394 ساعت 17:45

سه هزار و 500 دستگاه کارتخوان در نمایشگاه امسال نصب می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
سه هزار و 500 دستگاه کارتخوان برای پرداخت الکترونیکی فروش کتاب در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نصب می شود.
قائم مقام شرکت آسان پرداخت عصر دوشنبه در نشست خبری گفت: سال گذشته دو هزار و 300 دستگاه کارتخوان در نمایشگاه 27 نصب شده بود که امسال شمار این دستگاه ها به سه هزار و 500 دستگاه خواهد رسید.

مهدی شهیدی افزود: به نظر می رسد تعداد تراکنش های نمایشگاه امسال به بیش از دو میلیون برسد.

وی اظهار کرد: امسال به منظور رفع برخی مشکلات در بحث زیرساخت ها دو کیلومتر فیبر نوری برای ارائه خدمات بهتر به بازدیدکنندگان نصب شده است.

به گفته وی علاوه بر پیش بینی زیرساخت های وزارت ارشاد و نصب فیبر نوری یک زیرساخت بیسیم نیز برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در نظر گرفته ایم.

قائم مقام شرکت آسان پرداخت با اشاره به برخی مشکلات و اختلالات در سال گذشته درخصوص بازپرداخت برخی اشتباهات سیستمی که 48 ساعت به طول می انجامید پول های اشتباه به حساب رفته به مخاطبان بازگردانده شود، گفت: با تدابیر اتخاذ شده این مشکلات امسال برطرف شده و در صورت بروز مشکل کمتر از یک روز پول های اشتباهی واریز شده به افراد پرداخت می شود.

شهیدی یادآور شد: متخصصان ما در کیوسک های در نظر گرفته شده در طول ایام برگزاری نمایشگاه آماده ارائه خدمات به مراجعین خواهند بود.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

فرآهنگ(3)**1355**م.ب** 1569

اطلاعات تکميلي

خواندن 1190 دفعه
خبرنگاران کتاب

آخرین‌ها از خبرنگاران کتاب