اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :
توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
مدیریت رسانه و ارتباطات مشخصات کتاب: عنوان و نام پدیدآور: مدیریت رسانه و ارتباطات/ www.modiryar.com ناشر :www.modiryar.com مشخصات نشر دیجیتالی:اصفهان:مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان 1391. مشخصات ظاهری:نرم افزار تلفن همراه , رایانه موضوع:مدیریت - رسانه عناوین اصلی کتاب شامل: مدیریت رسانه، ریشه و پیشینه؛ کاربرد روش مطالعه موردی در آموزش مدیریت رسانه؛ توسعه یک طرح موثر رسانه ای در برابر بحران؛ مدیریت رسانه و رویکردهای گوناگون؛ طراحی اداری در شرکت های رسانه ای؛ مدیریت ارتباطات اینترنتی؛ چیستی مدیریت رسانه؛ مدیریت رسانه؛ زندگی ما در گرو رسانه ها؛ استراتژی های رسانه ای برای بهبود تصویر نا مطلوب شهری؛ ارتباطات میان فرهنگی؛ ارتباطات غیر کلامی؛ معرفی منابع کنکور کارشناسی ارشد مدیریت رسانه؛ نقش فرهنگ سازمانی در مدیریت رسانه؛ تبلیغات و رسانه ها در عصر اینترنت؛ مفهوم شناسی مدیریت رسانه؛ مدیریت و ارتباطات سازمانی؛ دگرگونی رسانه ها درتبلیغات فرانوگرایی؛ رابطه رسانه با موفقیت و عدم موفقیت تحصیلی؛ هوش هیجانی ،دانش مدیریت ارتباطات و دانش رهبری؛ استعداد برقراری رابطه؛ ارتباطات واگرا و همگرا؛ تکنولوژی ارتباطات و نقش آن در پژوهش؛ پوزیتیویسم و نظریه های ارتباطی؛ نظام های رسانه ای از آمرانه تا آزادی گرا؛ توسعه ی سیاسی و رسانه ها؛ روزنامه نگاری و وبلاگ نویسی؛ ایجاد ارتباط موثر با دیگران؛ سلطه رسانه ای صهیونیسم در آمریکا؛ دوازده گام تا ارتباط مؤثر؛ نظریه های ارتباطات و بحران؛ رابطهُ قدرت سیاسی، افکارعمومی و رسانه ها؛ جدال احسن یا جدال باطل