شنبه, 13 شهریور 1395 ساعت 12:46

نسخه الكترونیكی و دیجیتال كتاب مدیریت رسانه و ارتباطات اثر www.modiryar.com تولید شد.

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این كتاب در مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان با رعایت پاورقیها و صفحه بندی و با امكانات تحقیقاتی فراوان (جستجو – ارسال پیامك – انتخاب و ذخیره متن و امكانات فراوان دیگر ) و با ویژگیهای سومند و مفید (تغییر رنگ اعراب و متن تغیر اندازه و نوع قلم و بوك مارك (صفحات مورد علاقه)....) انتشار یافت.
مدیر تولید این مرکز اعلام نمودند این اثر در 1 جلد به زبان فارسی در موضوعات "ارتباطات" و "مدیریت" و "اطلاع رسانی" در سایت این مرکز برای مطالعه آنلاین کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن قرار گرفته است. این مجموعه توسط مركز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان آن را در 6 فرمت نرم افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه ، انواع گوشیهای تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است.

اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :

  • نام کتاب : مدیریت رسانه و ارتباطات

  • پدیدآورنده : www.modiryar.com

  • منبع اصلی (ناشر) : www.modiryar.com

  • ناشر دیجیتالی : مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان

  • زبان : فارسی

  • نوع کتاب : دیجیتالی

  • تعداد جلد : 1

  • هزینه مشاهده : رایگان

  • سال چاپ : 1391

  • توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
    مدیریت رسانه و ارتباطات مشخصات کتاب: عنوان و نام پدیدآور: مدیریت رسانه و ارتباطات/ www.modiryar.com ناشر :www.modiryar.com مشخصات نشر دیجیتالی:اصفهان:مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان 1391. مشخصات ظاهری:نرم افزار تلفن همراه , رایانه موضوع:مدیریت - رسانه عناوین اصلی کتاب شامل: مدیریت رسانه، ریشه و پیشینه؛ کاربرد روش مطالعه موردی در آموزش مدیریت رسانه؛ توسعه یک طرح موثر رسانه ای در برابر بحران؛ مدیریت رسانه و رویکردهای گوناگون؛ طراحی اداری در شرکت های رسانه ای؛ مدیریت ارتباطات اینترنتی؛ چیستی مدیریت رسانه؛ مدیریت رسانه؛ زندگی ما در گرو رسانه ها؛ استراتژی های رسانه ای برای بهبود تصویر نا مطلوب شهری؛ ارتباطات میان فرهنگی؛ ارتباطات غیر کلامی؛ معرفی منابع کنکور کارشناسی ارشد مدیریت رسانه؛ نقش فرهنگ سازمانی در مدیریت رسانه؛ تبلیغات و رسانه ها در عصر اینترنت؛ مفهوم شناسی مدیریت رسانه؛ مدیریت و ارتباطات سازمانی؛ دگرگونی رسانه ها درتبلیغات فرانوگرایی؛ رابطه رسانه با موفقیت و عدم موفقیت تحصیلی؛ هوش هیجانی ،دانش مدیریت ارتباطات و دانش رهبری؛ استعداد برقراری رابطه؛ ارتباطات واگرا و همگرا؛ تکنولوژی ارتباطات و نقش آن در پژوهش؛ پوزیتیویسم و نظریه های ارتباطی؛ نظام های رسانه ای از آمرانه تا آزادی گرا؛ توسعه ی سیاسی و رسانه ها؛ روزنامه نگاری و وبلاگ نویسی؛ ایجاد ارتباط موثر با دیگران؛ سلطه رسانه ای صهیونیسم در آمریکا؛ دوازده گام تا ارتباط مؤثر؛ نظریه های ارتباطات و بحران؛ رابطهُ قدرت سیاسی، افکارعمومی و رسانه ها؛ جدال احسن یا جدال باطل

    مشاهده صفحه دانلود کتاب

    اطلاعات تکميلي

    • منبع الکترونیکی: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان
    خواندن 721 دفعه

    نظر دادن

    از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

    آخرین اخبار

    اخبار انتشارات دیجیتال

    پربازدیدترین اخبار