اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :
توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
مدیریت تجارت الکترونیکی مشخصات کتاب: عنوان و نام پدیدآور: مدیریت تجارت الکترونیکی/ www.modiryar.com ناشر :www.modiryar.com مشخصات نشر دیجیتالی:اصفهان:مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان 1391. مشخصات ظاهری:نرم افزار تلفن همراه , رایانه موضوع:مدیریت - تجارت عناوین اصلی کتاب شامل: قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک؛ مزیت رقابتی در تجارت الکترونیک؛ شرکتهای مجازی و شبکه آنها؛ جهانی شدن ،مدیریت و تجارت الکترونیک؛ اهداف استراتژیک در تجارت الکترونیک؛ عاملهای هوشمند در تجارت الکترونیک؛ تجارت کودکان در اینترنت؛ جهانگردی در دنیای مجازی به وسیله ناشناس؛ تسریع درآمد تجارت الکترونیک؛ ویژگی های فروشگاه های اینترنتی؛ گریز ناپذیر بودن تجارت الکترونیکی؛ تجارت الکترونیکی کارت اعتباری؛ نکات مهم در تجارت الکترونیکی؛ حقوق تجارت الکترونیکی؛ حمل کالا در تجارت الکترونیک ایران؛ دلایل اهمیت وب سایت در تجارت الکترونیک؛ تجارت الکترونیک؛ تبلیغات بنر؛ کارایی بازاریابی پست الکترونیک؛ تجارت الکترونیک؛ گزارش نرخ تبدیل؛ انواع تجارت الکترونیک؛ ارزیابی کیفیت خدمت الکترونیک؛ لجستیک الکترونیک؛ نقش مدیریت محتوا در ارتقای بازاریابی الکترونیک؛ مدیر الکترونیک، یک الزام؛ مدیریت الکترونیکی؛ مدیریت الکترونیک؛ بیمه و تجارت الکترونیکی؛ چشم انداز دولت الکترونیکی مالزی؛ دولت الکترونیک را بیشتر بشناسیم؛ مجمع الجزایر سرگردانی؛ دلایل عدم خرید از سایت؛ تجارت الکترونیک؛ دورکاری: انقلاب فراگیر کار الکترونیکی؛ تجارت اینترنتی و شبکه ای