سه شنبه, 14 ارديبهشت 1395 ساعت 10:07

كتاب موبایل جنگ ایران و عراق؛ تبلیغات از دیدگاه امام خمینی اثر مهدی ادیبی با محیطی جذاب و كاربر پسند در دسترس محققان قرار گرفت.

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این كتاب در مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان با رعایت پاورقیها و صفحه بندی و با امكانات تحقیقاتی فراوان (جستجو – ارسال پیامك – انتخاب و ذخیره متن و امكانات فراوان دیگر ) و با ویژگیهای سومند و مفید (تغییر رنگ اعراب و متن تغیر اندازه و نوع قلم و بوك مارك (صفحات مورد علاقه)....) انتشار یافت.
مدیر تولید این مرکز اعلام نمودند این اثر در 1 جلد به زبان فارسی در موضوعات "شخصیت ها، اصحاب و علماء" و "هشت سال دفاع مقدس" و "مقالات" در سایت این مرکز برای مطالعه آنلاین کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن قرار گرفته است. این مجموعه توسط مركز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان آن را در 6 فرمت نرم افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه ، انواع گوشیهای تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است.

اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :

  • نام کتاب : جنگ ایران و عراق؛ تبلیغات از دیدگاه امام خمینی

  • پدیدآورنده : مهدی ادیبی

  • منبع اصلی (ناشر) : پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس

  • ناشر دیجیتالی : مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان

  • زبان : فارسی

  • نوع کتاب : دیجیتالی

  • تعداد جلد : 1

  • هزینه مشاهده : رایگان

  • توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
    جنگ ایران و عراق؛ تبلیغات از دیدگاه امام خمینی(ره) مشخصات کتاب: عنوان:جنگ ایران و عراق؛ تبلیغات از دیدگاه امام خمینی(ره) نوع مقاله:عمومی نویسنده:دکتر مهدی ادیبی سده ناشر:پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس موضوع:دیدگاه امام خمینی(ره) عناوین اصلی کتاب شامل: مقدمه ؛ بررسی مفاهیم ؛ تبلیغات ایران و عراق طی جنگ هشت ساله ؛ نتیجه گیری ؛ پاورقی

    مشاهده صفحه دانلود کتاب

    اطلاعات تکميلي

    • منبع الکترونیکی: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان
    خواندن 687 دفعه

    نظر دادن

    از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

    آخرین اخبار

    اخبار انتشارات دیجیتال

    پربازدیدترین اخبار