دوشنبه, 05 بهمن 1394 ساعت 10:37

امكان دسترسی به كتاب الكترونیك پاسخ به شبهات در شبهای پیشاور اثر نیره السادات صانعی فراهم شد.

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این كتاب در مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان با رعایت پاورقیها و صفحه بندی و با امكانات تحقیقاتی فراوان (جستجو – ارسال پیامك – انتخاب و ذخیره متن و امكانات فراوان دیگر ) و با ویژگیهای سومند و مفید (تغییر رنگ اعراب و متن تغیر اندازه و نوع قلم و بوك مارك (صفحات مورد علاقه)....) انتشار یافت.
مدیر تولید این مرکز اعلام نمودند این اثر در 1 جلد به زبان فارسی در موضوعات "مناظرات" و "پاسخ به شبهات" در سایت این مرکز برای مطالعه آنلاین کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن قرار گرفته است. این مجموعه توسط مركز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان آن را در 6 فرمت نرم افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه ، انواع گوشیهای تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است.

اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :

  • نام کتاب : پاسخ به شبهات در شبهای پیشاور

  • پدیدآورنده : نیره السادات صانعی

  • منبع اصلی (ناشر) : مشعر

  • ناشر دیجیتالی : مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان

  • زبان : فارسی

  • نوع کتاب : دیجیتالی

  • تعداد جلد : 1

  • رده بندی کنگره : BP۸‌‌‬‮‭/ص۲۳پ۲ ۱۳۸۵

  • رده بندی دیویی : ‬‮‭‬‭۲۹۷/۰۲

  • شماره کتابشناسی ملی : م۸۵-۲۴۶۰۵

  • ISBN : 9645400171

  • هزینه مشاهده : رایگان

  • سال چاپ : 1385

  • توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
    پاسخ به شبهات در شبهای پیشاور مشخصات کتاب: سرشناسه : صانعی ، نیره السادات ، 1342- عنوان و نام پدیدآور : پاسخ به شبهات در شبهای پیشاور/ تهیه و تنظیم ن.س صانعی ، س.ح. صانعی. مشخصات نشر : تهران: مشعر 1385. مشخصات ظاهری : 248 ص. شابک : 15000ریال : 964-540-017-1 وضعیت فهرست نویسی : فاپا یادداشت : کتابنامه ص.: [241] - 248 ؛ همچنین به صورت زیرنویس. موضوع : شیعه -- مسائل متفرقه. موضوع : اسلام -- مسائل متفرقه. شناسه افزوده : صانعی ، سیدحسن ، 1336- رده بندی کنگره : BP8/ص23پ2 1385 رده بندی دیویی : 297/02 شماره کتابشناسی ملی : م85-24605 ص:1 عناوین اصلی کتاب شامل: اشاره؛ پیشگفتار؛ سادات منسوب به پیامبر (ص) هستند یا امیر المؤمنین (ع)؟؛ جمع بین نمازها برخلاف سنت پیامبر است؟؛ چرا علی (ع) وصیت کرد قبرش پنهان بماند؟؛ قدمت شیعه از زمان پیغمبر گرامی اسلام (ص)؛ دلایل توجه ویژه ی ایرانیان به تشیع ؛ محمد (ص) و علی (ع) از دیدگاه شیعیان به ویژه ایرانیان ؛ شیعیان و دلایل گفتن سلام و صلوات بر معصومین و امامان ؛ شیعیان چند گروه اند و کدام یک از آنها حق است؟؛ صحیح بخاری و صحیح مسلم در نگاه شیعه ؛ طلب حاجت از امامان (و از غیر خدا) و نذر برای شرک نیست؟؛ بوسیدن ضریح ائمه و خواندن نماز زیارت در حرم امامان ؛ نظریه ی علمای اهل سنت درباره ی تبرّک، مس منبر و قبر پیامبر و صالحان ؛ دلایل زیارت اموات و پیشوایان و دعا برای آن ها؛ نخستین کسی که از زیارت قبر پیامبر جلوگیری کرد؛ دلایل کفر یزید و لعن بر او؛ تفاوت امامان شیعه با ائمه بقیه مذاهب اسلامی ؛ امامت از اصول دین است یا فروع دین؟؛ مراتب نبوت از دیدگاه شیعیان ؛ منزلت و مقام علی (ع) در مقایسه با سایر پیامبران ؛ باز بودن درهای مسجد برای ابوبکر یا امیر المؤمنین ؛ دلایل بیعت نکردن امت اسلام و صحابه با علی (ع) بعد از وفات پیامبر؛ پیامبر (ص) در کجا و چه زمانی علی (ع) را به جانشینی خود برگزید؟؛ ایمان علی (ع) تحقیقی بود یا تقلیدی؟؛ چرا شیعیان به سه شرط انتخاب خلیفه گردن نمی نهند؟؛ علی (ع) فاروق و جداکننده ی حق و باطل ؛ بهشت پاداش محبّ علی (ع) و گریه کننده بر حسین (ع)؛ دلایل قیام امام حسین (ع)؛ فواید زیارت قبور ائمه و دیگران ؛ دلایل برتری علی (ع) بردیگر انبیا؛ امامت و خلافت منحصر به دوازده امام معصوم است، چرا؟؛ علت اشتهار مذهب شیعه ی اثنی عشری به مذهب جعفری ؛ انتقاد به صحابه کفر نیست؟؛ هر صحابه ای هادی و مقتدا نیست ؛ صحابه معصوم نیستند؛ فدک مال شخص پیامبر بود؟؛ شیعیان و عایشه ؛ دلایل لعن بر معاویه ؛ مجاز بودن متعه در میان شیعیان ؛ علی (ع) وصی رسول اللَّه (ص)؛ زادگاه علی (ع) و چگونگی نامگذاری آن حضرت ؛ مقایسه زهد و تقوای علی (ع) با دیگر صحابه ؛ سکوت علی (ع) و بیعت با ابوبکر؟!؛ پاسخ علی بن ابیطالب (ع) و عمر به سوالات شرعی و فقه مربوط به آن ؛ چرا شیعه دست بسته نماز نمی خواند؟؛ معصومین و علم غیب ؛ سجده ی شیعیان بر مُهر و تربت ؛ اختلاف مذاهب چهارگانه با یکدیگر؛ نماز تراویح چیست؟؛ آیا شیعه حق است با این که در اقلیت است؟؛ دلایل مؤمن بودن ابوطالب ؛ دلایل علاقمندی و شیفتگی مردم به علی (ع)؛ گفتن حی علی خیر العمل در اذان ؛ گفتن أشهد أن علیّاً ولیّ اللَّه در اذان ؛ گفتن الصلاه خیر من النوم در اذان صبح ؛ منابع

    مشاهده صفحه دانلود کتاب

    اطلاعات تکميلي

    • منبع الکترونیکی: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان
    خواندن 691 دفعه

    نظر دادن

    از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

    آخرین اخبار

    اخبار انتشارات دیجیتال

    پربازدیدترین اخبار