اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :
توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
مدیریت بازرگانی مشخصات کتاب: عنوان و نام پدیدآور: مدیریت بازرگانی/ www.modiryar.com ناشر :www.modiryar.com مشخصات نشر دیجیتالی:اصفهان:مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان 1391. مشخصات ظاهری:نرم افزار تلفن همراه , رایانه موضوع:مدیریت - بازرگانی عناوین اصلی کتاب شامل: طراحی عملیات مهندسی مجدد مدیریت سفارش؛ جدول طبقه بندی علائم صنعتی و تجاری؛ جودو ورزش ماندن مقابل رقبای بزرگ؛ بازرگانی مرتبط؛ نظام نوآوری در بخش بازرگانی؛ راز موفقیت دربازار کار؛ تجارت از دیدگاه اسلام؛ چهار کلید موفقیت در کسب و کار خانوادگی؛ تبلیغات بازرگانی در عصر اطلاعات؛ استراتژی تجاری اسب تروا؛ شرکت سونی؛ بنگاههای کوچک و متوسط یونان؛ تجارت خانوادگی؛ مقدمه ای بر تئوریهای کسب و کار خانوادگی؛ مدیریت تنوع؛ منبع جدید مزیت رقابتی؛ الگوهای مناسب برای مدیریت کسب و کار؛ راز بقای شرکت ها؛ مدار فرصت؛ سه دیدگاه رهبران تجاری چین؛ بسته بندی های صادراتی ، فرصت یا تهدید؛ دست اندازهای مدیریت واردات؛ درآمد عمومی-درآمد شرکت؛ فرهنگ کسب وکار در کشور ایتالیا؛ راهنمای تهیه طرح کسب و کار اثربخش؛ اسرار موفقیت در زندگی و تجارت؛ نقش بنگاههای کوچک و متوسط درتوسعه فعالیتهای اقتصادی کشور؛ سیستم بهنگام؛ معرفی رشته مدیریت بازرگانی؛ قوانین اتاق بازرگانی و صنایع و معادن جمهوری اسلامی ایران؛ شرکت های تبلیغات بازرگانی؛ کارت بازرگانی؛ مدیریت اطلاعات بازرگانی؛ جهانی شدن و بازرگانی بین المللی؛ اتاق بازرگانی، آیینه تجارت یا ابزار قدرت؟؛ بنگاه های کوچک و متوسط در کره جنوبی؛ نحوه برقراری روابط تجاری؛ سود دهی یک ایده بازرگانی؛ قوانین تجربی در تجارت و بازرگانی؛ مکانی مناسب برای کسب و کار؛ مرزهای کسب و کار؛ آشنایی با مفهوم نقطه تجاری؛ انبارداری؛ طرح کسب و کار