پنج شنبه, 26 شهریور 1394 ساعت 10:06

تولید نسخه دیجیتالی کتاب مدیریت بازرگانی اثر www.modiryar.com به همراه لینک دانلود

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این كتاب در مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان با رعایت پاورقیها و صفحه بندی و با امكانات تحقیقاتی فراوان (جستجو – ارسال پیامك – انتخاب و ذخیره متن و امكانات فراوان دیگر ) و با ویژگیهای سومند و مفید (تغییر رنگ اعراب و متن تغیر اندازه و نوع قلم و بوك مارك (صفحات مورد علاقه)....) انتشار یافت.
مدیر تولید این مرکز اعلام نمودند این اثر در 1 جلد به زبان فارسی در موضوعات "مدیریت" و "بازرگانی" و "تجارت" در سایت این مرکز برای مطالعه آنلاین کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن قرار گرفته است. این مجموعه توسط مركز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان آن را در 6 فرمت نرم افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه ، انواع گوشیهای تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است.

اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :

  • نام کتاب : مدیریت بازرگانی

  • پدیدآورنده : www.modiryar.com

  • منبع اصلی (ناشر) : www.modiryar.com

  • ناشر دیجیتالی : مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان

  • زبان : فارسی

  • نوع کتاب : دیجیتالی

  • تعداد جلد : 1

  • هزینه مشاهده : رایگان

  • سال چاپ : 1391

  • توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
    مدیریت بازرگانی مشخصات کتاب: عنوان و نام پدیدآور: مدیریت بازرگانی/ www.modiryar.com ناشر :www.modiryar.com مشخصات نشر دیجیتالی:اصفهان:مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان 1391. مشخصات ظاهری:نرم افزار تلفن همراه , رایانه موضوع:مدیریت - بازرگانی عناوین اصلی کتاب شامل: طراحی عملیات مهندسی مجدد مدیریت سفارش؛ جدول طبقه بندی علائم صنعتی و تجاری؛ جودو ورزش ماندن مقابل رقبای بزرگ؛ بازرگانی مرتبط؛ نظام نوآوری در بخش بازرگانی؛ راز موفقیت دربازار کار؛ تجارت از دیدگاه اسلام؛ چهار کلید موفقیت در کسب و کار خانوادگی؛ تبلیغات بازرگانی در عصر اطلاعات؛ استراتژی تجاری اسب تروا؛ شرکت سونی؛ بنگاههای کوچک و متوسط یونان؛ تجارت خانوادگی؛ مقدمه ای بر تئوریهای کسب و کار خانوادگی؛ مدیریت تنوع؛ منبع جدید مزیت رقابتی؛ الگوهای مناسب برای مدیریت کسب و کار؛ راز بقای شرکت ها؛ مدار فرصت؛ سه دیدگاه رهبران تجاری چین؛ بسته بندی های صادراتی ، فرصت یا تهدید؛ دست اندازهای مدیریت واردات؛ درآمد عمومی-درآمد شرکت؛ فرهنگ کسب وکار در کشور ایتالیا؛ راهنمای تهیه طرح کسب و کار اثربخش؛ اسرار موفقیت در زندگی و تجارت؛ نقش بنگاههای کوچک و متوسط درتوسعه فعالیتهای اقتصادی کشور؛ سیستم بهنگام؛ معرفی رشته مدیریت بازرگانی؛ قوانین اتاق بازرگانی و صنایع و معادن جمهوری اسلامی ایران؛ شرکت های تبلیغات بازرگانی؛ کارت بازرگانی؛ مدیریت اطلاعات بازرگانی؛ جهانی شدن و بازرگانی بین المللی؛ اتاق بازرگانی، آیینه تجارت یا ابزار قدرت؟؛ بنگاه های کوچک و متوسط در کره جنوبی؛ نحوه برقراری روابط تجاری؛ سود دهی یک ایده بازرگانی؛ قوانین تجربی در تجارت و بازرگانی؛ مکانی مناسب برای کسب و کار؛ مرزهای کسب و کار؛ آشنایی با مفهوم نقطه تجاری؛ انبارداری؛ طرح کسب و کار

    مشاهده صفحه دانلود کتاب

    اطلاعات تکميلي

    • منبع الکترونیکی: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان
    خواندن 586 دفعه

    نظر دادن

    از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

    آخرین اخبار

    اخبار انتشارات دیجیتال

    پربازدیدترین اخبار