اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :
توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
مدیریت روابط عمومی مشخصات کتاب: عنوان و نام پدیدآور: مدیریت روابط عمومی/ www.modiryar.com ناشر :www.modiryar.com مشخصات نشر دیجیتالی:اصفهان:مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان 1391. مشخصات ظاهری:نرم افزار تلفن همراه , رایانه موضوع:مدیریت - روابط عمومی عناوین اصلی کتاب شامل: خصوصیات مسئولین روابط عمومی؛ مقدمه ای بر روابط عمومی؛ جایگاه روابط عمومی الکترونیک در ایران؛ ضرورت پژوهش در روابط عمومی؛ پاسخگویی به مطبوعات؛ اخلاق و تربیت در رسانه؛ روابط عمومی؛ پل ارتباطی؛ نقش روابط عمومی کارآمد در سازمانها؛ ویژگی های اطلاع رسانی در روابط عمومی؛ روابط عمومی : تاریخچه، اصول، مفاهیم و کاربرد؛ روابط عمومی دیجیتال؛ روابط عمومی و توسعه؛ رسانه ها و تحول فرهنگ سیاسی در خاورمیانه؛ اصول و مفاهیم ارتباطات بصری و تبلیغات؛ لزوم روابط عمومی الکترونیک و مجله الکترونیکی؛ مدیریت روابط عمومی؛ روابط عمومی و تبلیغات؛ اصول و تکنیک های مصاحبه در روابط عمومی؛ هماهنگی در اطلاع رسانی؛ مدیریت تغییر، پیش شرط روابط عمومی مطلوب؛ اصول و مبانی روابط عمومی؛ روابط عمومی؛ ناجی یا نابود کننده سازمان؛ روابط عمومی و جایگاه آن در اسلام؛ اخلاق در روابط عمومی؛ روابط عمومی به عنوان یک حرفه؛ پیروزی در انتخابات با روابط عمومی موفق؛ شرح وظایف روابط عمومی؛ نظریه های رفتار اطلاع یابی؛ روابط عمومی مشتری مدار به جای روابط عمومی نفتی؛ روزنامه نگاری شهروندی و مدیریت روابط عمومی؛ هماهنگی استراتژی روابط عمومی با استراتژی سایر عناصر سازمانی؛ الگوسازی در روابط عمومی؛ الگوی روابط عمومی ایرانی؛ نقش روابط عمومی در توسعه تفاهم اجتماعی؛ درآمدی بر الگوی مدیریت افکار عمومی امام خمینی؛ روابط عمومی مطلوب؛ مدل سنجش اثر بخشی روابط عمومی