چهارشنبه, 25 شهریور 1394 ساعت 09:15

EBOOK كتاب مدیریت روابط عمومی اثر www.modiryar.com در انواع فرمتها پركاربرد در فضای مجازی منتشر شد.

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این كتاب در مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان با رعایت پاورقیها و صفحه بندی و با امكانات تحقیقاتی فراوان (جستجو – ارسال پیامك – انتخاب و ذخیره متن و امكانات فراوان دیگر ) و با ویژگیهای سومند و مفید (تغییر رنگ اعراب و متن تغیر اندازه و نوع قلم و بوك مارك (صفحات مورد علاقه)....) انتشار یافت.
مدیر تولید این مرکز اعلام نمودند این اثر در 1 جلد به زبان فارسی در موضوعات "مدیریت" و "روابط عمومی" و "روابط عمومی" در سایت این مرکز برای مطالعه آنلاین کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن قرار گرفته است. این مجموعه توسط مركز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان آن را در 6 فرمت نرم افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه ، انواع گوشیهای تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است.

اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :

  • نام کتاب : مدیریت روابط عمومی

  • پدیدآورنده : www.modiryar.com

  • منبع اصلی (ناشر) : www.modiryar.com

  • ناشر دیجیتالی : مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان

  • زبان : فارسی

  • نوع کتاب : دیجیتالی

  • تعداد جلد : 1

  • هزینه مشاهده : رایگان

  • سال چاپ : 1391

  • توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
    مدیریت روابط عمومی مشخصات کتاب: عنوان و نام پدیدآور: مدیریت روابط عمومی/ www.modiryar.com ناشر :www.modiryar.com مشخصات نشر دیجیتالی:اصفهان:مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان 1391. مشخصات ظاهری:نرم افزار تلفن همراه , رایانه موضوع:مدیریت - روابط عمومی عناوین اصلی کتاب شامل: خصوصیات مسئولین روابط عمومی؛ مقدمه ای بر روابط عمومی؛ جایگاه روابط عمومی الکترونیک در ایران؛ ضرورت پژوهش در روابط عمومی؛ پاسخگویی به مطبوعات؛ اخلاق و تربیت در رسانه؛ روابط عمومی؛ پل ارتباطی؛ نقش روابط عمومی کارآمد در سازمانها؛ ویژگی های اطلاع رسانی در روابط عمومی؛ روابط عمومی : تاریخچه، اصول، مفاهیم و کاربرد؛ روابط عمومی دیجیتال؛ روابط عمومی و توسعه؛ رسانه ها و تحول فرهنگ سیاسی در خاورمیانه؛ اصول و مفاهیم ارتباطات بصری و تبلیغات؛ لزوم روابط عمومی الکترونیک و مجله الکترونیکی؛ مدیریت روابط عمومی؛ روابط عمومی و تبلیغات؛ اصول و تکنیک های مصاحبه در روابط عمومی؛ هماهنگی در اطلاع رسانی؛ مدیریت تغییر، پیش شرط روابط عمومی مطلوب؛ اصول و مبانی روابط عمومی؛ روابط عمومی؛ ناجی یا نابود کننده سازمان؛ روابط عمومی و جایگاه آن در اسلام؛ اخلاق در روابط عمومی؛ روابط عمومی به عنوان یک حرفه؛ پیروزی در انتخابات با روابط عمومی موفق؛ شرح وظایف روابط عمومی؛ نظریه های رفتار اطلاع یابی؛ روابط عمومی مشتری مدار به جای روابط عمومی نفتی؛ روزنامه نگاری شهروندی و مدیریت روابط عمومی؛ هماهنگی استراتژی روابط عمومی با استراتژی سایر عناصر سازمانی؛ الگوسازی در روابط عمومی؛ الگوی روابط عمومی ایرانی؛ نقش روابط عمومی در توسعه تفاهم اجتماعی؛ درآمدی بر الگوی مدیریت افکار عمومی امام خمینی؛ روابط عمومی مطلوب؛ مدل سنجش اثر بخشی روابط عمومی

    مشاهده صفحه دانلود کتاب

    اطلاعات تکميلي

    • منبع الکترونیکی: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان
    خواندن 644 دفعه

    نظر دادن

    از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

    آخرین اخبار

    اخبار انتشارات دیجیتال

    پربازدیدترین اخبار