دوشنبه, 16 شهریور 1394 ساعت 08:44

كتاب موبایل هدیه غدیریه - دو نامه سیاه و سپید اثر محمد رفیع بن عبدالواحد طبسی با محیطی جذاب و كاربر پسند در دسترس محققان قرار گرفت.

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این كتاب در مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان با رعایت پاورقیها و صفحه بندی و با امكانات تحقیقاتی فراوان (جستجو – ارسال پیامك – انتخاب و ذخیره متن و امكانات فراوان دیگر ) و با ویژگیهای سومند و مفید (تغییر رنگ اعراب و متن تغیر اندازه و نوع قلم و بوك مارك (صفحات مورد علاقه)....) انتشار یافت.
مدیر تولید این مرکز اعلام نمودند این اثر در 1 جلد به زبان فارسی در موضوع "مناظرات"در سایت این مرکز برای مطالعه آنلاین کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن قرار گرفته است. این مجموعه توسط مركز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان آن را در 6 فرمت نرم افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه ، انواع گوشیهای تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است.

اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :

  • نام کتاب : هدیه غدیریه - دو نامه سیاه و سپید

  • پدیدآورنده : محمد رفیع بن عبدالواحد طبسی

  • منبع اصلی (ناشر) : مشهد

  • ناشر دیجیتالی : مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان

  • زبان : فارسی

  • نوع کتاب : دیجیتالی

  • تعداد جلد : 1

  • هزینه مشاهده : رایگان

  • توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
    هدیه غدیریه، دو نامه سیاه و سپید مشخصات کتاب: سرشناسه: طبسی محمدرفیع بن عبدالواحد، قرن 13؟ق عنوان و نام پدیدآور: هدیه غدیریه دو نامه سیاه و سپید/ محمد رفیع طبسی مقدمه و تذییل محمدحسین حسینی طهرانی مشخصات نشر: مشهد. مشخصات ظاهری: ص 130 فروست: (دوره علوم و معارف اسلام 7) وضعیت فهرست نویسی: فهرستنویسی قبلی یادداشت: کتاب جوابیه ای است از نامه یکی از احکام اهل سنت شماره کتابشناسی ملی: 212996 [ این کتاب حاوی 2 نامه است که بین حاکم سنّی مذهب بخارا و حاکم شیعه خراسان در دو قرن پیش رد و بدل شده است. در سال 1202 قمری از والی ماوراءالنهر (امیر معصوم بیک ابن دانیال) نامه ای به حاکم خراسان (امیر محمد خان) ارسال میشود که پر از تهمت ها و ناسزاهاست. امیر خراسان از مولی محمد رفیع طبسی که از علماء و افاضل آن عصر بود میخواهد که پاسخ استواری مکتوب کند. مرحوم عبد الواحد طبسی پاسخی را انشاء میکند که هم از جهت منطق متین و هم از جهت انشاء دلنشین و هم از جهت خط زیبای آن از بدایع به شمار می رود. علامه مولف قدس سره عین هر دو نامه را به زیور طبع آراسته و با مقدمه و تذییلی در اختیار اخوان مومن و طلاب پی گیر معارف قرار داده است. ] عناوین اصلی کتاب شامل: متن دو نامه سیاه و سپید

    مشاهده صفحه دانلود کتاب

    اطلاعات تکميلي

    • منبع الکترونیکی: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان
    خواندن 709 دفعه

    نظر دادن

    از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

    آخرین اخبار

    اخبار انتشارات دیجیتال

    پربازدیدترین اخبار