یکشنبه, 21 تیر 1394 ساعت 11:59

امكان دسترسی به كتاب قرآن و طب ( مجموعه مقالات ) جلد 2 اثر جمعی از نویسندگان فراهم شد.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این كتاب در مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان با رعایت پاورقیها و صفحه بندی و با امكانات تحقیقاتی فراوان (جستجو – ارسال پیامك – انتخاب و ذخیره متن و امكانات فراوان دیگر ) و با ویژگیهای سومند و مفید (تغییر رنگ اعراب و متن تغیر اندازه و نوع قلم و بوك مارك (صفحات مورد علاقه)....) انتشار یافت.
مدیر تولید این مرکز اعلام نمودند این اثر در 5 جلد به زبان فارسی در موضوعات "معارف قرآنی" و "مقالات" در سایت این مرکز برای مطالعه آنلاین کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن قرار گرفته است. این مجموعه توسط مركز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان آن را در 6 فرمت نرم افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه ، انواع گوشیهای تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است.

اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :

  • نام کتاب : قرآن و طب ( مجموعه مقالات ) جلد 2

  • پدیدآورنده : جمعی از نویسندگان

  • منبع اصلی (ناشر) : پژوهشهای قرآنی

  • ناشر دیجیتالی : مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان

  • زبان : فارسی

  • نوع کتاب : دیجیتالی

  • تعداد جلد : 5

  • جلد حاضر : 2

  • هزینه مشاهده : رایگان

  • توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
    مجموعه مقالات قرآن و طب جلد 2 مشخصات کتاب: سرشناسه : همایش ملی پژوهشهای قرآنی حوزه و دانشگاه (1387 : مشهد) عنوان و نام پدیدآور : قرآن و طب (مجموعه مقالات)/زیر نظر بنیاد پژوهش های قرآنی حوزه و دانشگاه؛ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛ دانشگاه علوم پزشکی اراک. مشخصات نشر : مشهد: بنیاد پژوهشهای قرآنی حوزه و دانشگاه؛تهران:دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی، 1388. مشخصات ظاهری : 415ص. فروست : قرآن و علوم روز شابک : 978-600-60512-5-0 وضعیت فهرست نویسی : فیپا موضوع : پزشکی در قرآن-- کنگره ها موضوع : قرآن و علوم-- کنگره ها شناسه افزوده : بنیاد پژوهشهای قرآنی حوزه و دانشگاه شناسه افزوده : دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان مرکزی. دانشکده پزشکی شناسه افزوده : دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی رده بندی کنگره : BP103/5/ھ8 1387 رده بندی دیویی : 297/158 شماره کتابشناسی ملی : 1666503 عناوین اصلی کتاب شامل: فهرست مطالب ؛ پیشگفتار اوّل ؛ پیشگفتار دوّم ؛ لیست اعضای کمیته علمی و داوران دوّمین همایش ملّی قرآن و طب (به ترتیب حروف الفبا)؛ لیست اعضای کمیته اجرائی دوّمین همایش ملّی قرآن و طب (به ترتیب حروف الفبا)؛ شفا از منظر قرآن ؛ عبور از مفهوم ظاهری اشارات قرآنی در احیاء مجدد؛ بررسی اثر آیات فاتحه الکتاب و سوره توحید روی بیمارهای تالاسمی ماژور و مولتیپل اسکلروزMS؛ کهولت در قرآن ؛ آلزایمر در آینه قرآن و علم ؛ نمونه ای از طب پیشگیری در آموزه های قرآن ؛ شناختی از مفهوم ثُمَّ أَنْشَأْناهُ خَلْقاً آخَرَ،؛ بررسی علمی علل حرمت مجامعت با همسر حائض از دیدگاه قرآن کریم ؛ کدام مرد؟ کدام زن؟ رویکردی نو به آیات قرآن درباره اهداء اسپرم و رویان ؛ بهداشت زناشوئی و مسائل جنسی از دیدگاه قرآن و طبّ ؛ نگاهی به خرما و خواص آن در آیات قرآن کریم و روایات اسلامی ؛ فواید عسل از دیدگاه قرآن، احادیث و تحقیقات پزشکی امروز؛ عسل، معجزه قرآنی و تأثیر آن بر ریسک فاکتورهای قلبی عروقی ؛ هسته انگور دریچه ای از قرآن به روی علم (پژوهشی در ارتباط با فن آوری استخراج عصاره هسته انگور و ارزیابی خصوصیات ضد میکروبی، ضد سرطانی و آنتی اکسیدانی آن)؛ بررسی بزرگترین دستور آسمانی تغذیه در قرآن (کُلُوا وَ اشْرَبُوا وَ لا تُسْرِفُوا)؛ بهداشت و طب در پرتو آیاتی از قرآن مجید؛ ورزش و تاثیر آن بر سلامت جسمی و روحی از دیدگاه قرآن و روایات ؛ گوشه هایی از اعجاز طبی قرآن ؛ امنیت غذایی در قرآن کریم ؛ پاسداری از منابع طبیعی در راستای سلامت انسان از دیدگاه قرآن ؛ بررسی تطبیقی عوامل موثر بر سلامت جسم و روان انسانها و اعجاز خلقت با آیات قرآن کریم ؛ اسرار پزشکی نماز شب در قرآن و حدیث ؛ بهداشت فردی و محیط در فرهنگ اسلامی ایرانی ؛ نقش دعا در ارتقای سلامت: چشم اندازی بر سیره نبوی و مستندات جدید علمی ؛ عسل در قرآن و حدیث ؛ اخلاق از منظر قرآن، اخلاق کاربردی و اخلاق پزشکی ؛ ارتباط بین فعالیت های مذهبی و مصرف سیگار در دانشجویان یکی از دانشگاههای کرمان ؛ آلودگی مردار در قرآن و علم پزشکی ؛ فرهنگ ایمنی و قرآن ؛ اصول اخلاقی محیط زیست از منظر اسلام ؛ مروری بر دستورات اسلامی در دوران بارداری ؛ دیدگاه های قرآن کریم در مورد بهداشت مواد غذایی ؛ منابع و مآخذ:؛ تزکیه روح و تصفیه جسم «آثار جسمی روزه»

    مشاهده صفحه دانلود کتاب

    اطلاعات تکميلي

    • منبع الکترونیکی: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان
    خواندن 695 دفعه

    نظر دادن

    از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

    آخرین اخبار

    اخبار انتشارات دیجیتال

    پربازدیدترین اخبار