چهارشنبه, 03 تیر 1394 ساعت 11:07

امكان دسترسی به كتاب الكترونیك مدیریت و تکریم مشتری اثر www.modiryar.com فراهم شد.

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این كتاب در مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان با رعایت پاورقیها و صفحه بندی و با امكانات تحقیقاتی فراوان (جستجو – ارسال پیامك – انتخاب و ذخیره متن و امكانات فراوان دیگر ) و با ویژگیهای سومند و مفید (تغییر رنگ اعراب و متن تغیر اندازه و نوع قلم و بوك مارك (صفحات مورد علاقه)....) انتشار یافت.
مدیر تولید این مرکز اعلام نمودند این اثر در 1 جلد به زبان فارسی در موضوعات "مدیریت" و "روابط عمومی" و "خدمات پس از تولید (حقوق مشتری)" در سایت این مرکز برای مطالعه آنلاین کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن قرار گرفته است. این مجموعه توسط مركز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان آن را در 6 فرمت نرم افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه ، انواع گوشیهای تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است.

اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :

  • نام کتاب : مدیریت و تکریم مشتری

  • پدیدآورنده : www.modiryar.com

  • منبع اصلی (ناشر) : www.modiryar.com

  • ناشر دیجیتالی : مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان

  • زبان : فارسی

  • نوع کتاب : دیجیتالی

  • تعداد جلد : 1

  • هزینه مشاهده : رایگان

  • سال چاپ : 1391

  • توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
    مدیریت و تکریم مشتری مشخصات کتاب: عنوان و نام پدیدآور:مدیریت و تکریم مشتری / www.modiryar.com ناشر :www.modiryar.com مشخصات نشر دیجیتالی:اصفهان:مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان 1391. مشخصات ظاهری:نرم افزار تلفن همراه , رایانه موضوع:مدیریت عناوین اصلی کتاب شامل: گسترش عملکرد کیفیت؛ فنون برخورد مناسب با مشتری در کسب و کارهای کوچک؛ تیتر جذاب تجاری؛ پیاده سازی و بکارگیری CRM؛ بررسی کاربرد تکنولوژی دانش در مدیریت ارتباط با مشتری؛ ایجاد وفاداری در مشتریان؛ مدیران بازاریابی صدای مشتری در هیئت مدیره؛ ساخت در کلاس جهانی از منظر مشتری؛ آیا همیشه حق با مشتری است؛ مدیریت رضایت مندی مراجعان در سازمانهای دولتی؛ بکار گیری مدیریت ارتباط با مشتری وحفظ مشتریان شرکتهای بیمه؛ باشگاه مشتری؛ بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری؛ مبانی و اصول مشتری مداری در اسلام؛ جذب مشتری در چند ثانیه؛ رضایت مصرف کننده؛ الگوهای رضایت مندی مشتری؛ نقش مدیریت دانش درارتباط با مشتری؛ انواع مشتری از نظر میزان رضایت؛ الگوهای رفتار مشتری در خرید اینترنتی؛ الگوی رضایتمندی مشتری؛ مشتری؛ مشتری مداری در عرصه بانکداری؛ چرا مشتری به حرف شما گوش نمی کند؛ نرم افزار ارتباط با مشتریان؛ مدیریت ارتباط با مشتریان؛ همیشه حق با مشتری است: ملاک ها در نظام بازاریابی؛ سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکی ایران؛ رمزهای پیدا کردن مشتری؛ من و مشتریانم؛ ملاک ها در نظام بازاریابی بر اساس رضایت مشتری؛ نقش ریاضیات در مسئله یابی فرایند مدیریت روابط مشتری؛ رضایت مشتری ضامن تداوم فعالیت سازمان ها در بازار رقابت؛ ERP؛ شیفته ی مشتری؛ وجهه نام تجاری در انتخاب مشتری؛ ارزیابی ارزش ویژه نام و نشان تجاری وتأثیرآن بر وفاداری مشتریان؛ مدیریت ارتباط با مشتری و چهار عنصر بازاریابی؛ مدیریت ارتباط با مشتری؛ فرمان برای مشتری مداری

    مشاهده صفحه دانلود کتاب

    اطلاعات تکميلي

    • منبع الکترونیکی: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان
    خواندن 845 دفعه

    نظر دادن

    از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

    آخرین اخبار

    اخبار انتشارات دیجیتال

    پربازدیدترین اخبار