سه شنبه, 02 تیر 1394 ساعت 16:03

نسخه دیجیتال كتاب مدیریت خدمات اثر www.modiryar.com در فضای مجازی منتشر شد.

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این كتاب در مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان با رعایت پاورقیها و صفحه بندی و با امكانات تحقیقاتی فراوان (جستجو – ارسال پیامك – انتخاب و ذخیره متن و امكانات فراوان دیگر ) و با ویژگیهای سومند و مفید (تغییر رنگ اعراب و متن تغیر اندازه و نوع قلم و بوك مارك (صفحات مورد علاقه)....) انتشار یافت.
مدیر تولید این مرکز اعلام نمودند این اثر در 1 جلد به زبان فارسی در موضوعات "مدیریت" و "مدیریت خدمات" و "خدمات" در سایت این مرکز برای مطالعه آنلاین کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن قرار گرفته است. این مجموعه توسط مركز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان آن را در 6 فرمت نرم افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه ، انواع گوشیهای تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است.

اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :

  • نام کتاب : مدیریت خدمات

  • پدیدآورنده : www.modiryar.com

  • منبع اصلی (ناشر) : www.modiryar.com

  • ناشر دیجیتالی : مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان

  • زبان : فارسی

  • نوع کتاب : دیجیتالی

  • تعداد جلد : 1

  • هزینه مشاهده : رایگان

  • سال چاپ : 1391

  • توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
    مدیریت خدمات مشخصات کتاب: عنوان و نام پدیدآور:مدیریت خدمات / www.modiryar.com ناشر :www.modiryar.com مشخصات نشر دیجیتالی:اصفهان:مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان 1391. مشخصات ظاهری:نرم افزار تلفن همراه , رایانه موضوع:مدیریت - خدمات عناوین اصلی کتاب شامل: مدلی فراگیر برای برون سپاری خدمات؛ روندهای حاکم بر عرصه فناوریهای خدماتی؛ مدیریت اثر بخش در بخش خدمات مشتریان؛ شرح وظایف اداره کل خدمات اداری؛ نهضت خدمت رسانی به مردم در سیره امام حسن عسکری؛ مبلغان و نهضت خدمت رسانی؛ قانون مدیریت خدمات کشوری؛ مروری بر فن کیفیت خدمات؛ افزایش بهره وری در بخش خدمات؛ مزیت رقابتی نمودن تولیدات و خدمات سازمان ها؛ آموزش پویا در سازمان های تولیدی و خدماتی؛ ارزیابی کیفیت خدمت الکترونیک؛ مدیریت خدمات : مدیریت هزاره سوم؛ چالش ها و موانع خدمت رسانی؛ اندازه گیری سرمایه فکری با نگاهی به بخش خدمات؛ شخصیت نام تجاری و تاثیر آن بر وفاداری مشتریان در بخش خدمات؛ آسیب شناسی وضعیت خدمت رسانی

    مشاهده صفحه دانلود کتاب

    اطلاعات تکميلي

    • منبع الکترونیکی: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان
    خواندن 888 دفعه

    نظر دادن

    از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

    آخرین اخبار

    اخبار انتشارات دیجیتال

    پربازدیدترین اخبار