چهارشنبه, 27 خرداد 1394 ساعت 10:44

نسخه الكترونیكی و دیجیتال كتاب مدیریت تولید و محصول اثر www.modiryar.com منتشر شد.

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این كتاب در مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان با رعایت پاورقیها و صفحه بندی و با امكانات تحقیقاتی فراوان (جستجو – ارسال پیامك – انتخاب و ذخیره متن و امكانات فراوان دیگر ) و با ویژگیهای سومند و مفید (تغییر رنگ اعراب و متن تغیر اندازه و نوع قلم و بوك مارك (صفحات مورد علاقه)....) انتشار یافت.
مدیر تولید این مرکز اعلام نمودند این اثر در 1 جلد به زبان فارسی در موضوعات "مدیریت" و "بهره وری" و "تولید و مصرف" در سایت این مرکز برای مطالعه آنلاین کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن قرار گرفته است. این مجموعه توسط مركز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان آن را در 6 فرمت نرم افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه ، انواع گوشیهای تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است.

اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :

  • نام کتاب : مدیریت تولید و محصول

  • پدیدآورنده : www.modiryar.com

  • منبع اصلی (ناشر) : www.modiryar.com

  • ناشر دیجیتالی : مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان

  • زبان : فارسی

  • نوع کتاب : دیجیتالی

  • تعداد جلد : 1

  • هزینه مشاهده : رایگان

  • سال چاپ : 1391

  • توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
    مدیریت تولید و محصول مشخصات کتاب: عنوان و نام پدیدآور: مدیریت تولید و محصول/ www.modiryar.com ناشر :www.modiryar.com مشخصات نشر دیجیتالی:اصفهان:مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان 1391. مشخصات ظاهری:نرم افزار تلفن همراه , رایانه موضوع:مدیریت - تولید و محصول عناوین اصلی کتاب شامل: سیستم تولید چالاک؛ الزامات توسعه مارپیچی محصول؛ تلفیقی جدید برای طراحی محصول؛ مدیریت محصولات جدید،گامی به سوی موفقیت؛ سه نکته مهم برای ترویج یک محصول یا خدمت جدید؛ مدیریت توزیع فیزیکی؛ مدیریت تولید در هزاره ی سوم؛ محصولات؛ مدیریت نام تجاری؛ مدیریت محصولات؛ رئوس موارد اصلی مورد نیاز سیستم برنامه ریزی و کنترل تولید؛ جدول طبقه بندی علائم صنعتی و تجاری؛ انواع بسته بندی های موجود؛ جلوگیری از اسراف مواد غذائی با بسته بندی مناسب؛ نوآوری در فعالیت های منبع یابی ساخت و تحویل؛ مزیت رقابتی نمودن تولیدات و خدمات سازمان ها؛ آموزش پویا در سازمان های تولیدی و خدماتی؛ مشاور مدیریت یا مبصر سالن تولید؛ مهندسی عوامل انسانی دربرنامه ریزی تولید؛ مدیریت محصولات نرم افزاری؛ سیاستهایی برای توسعه وسازماندهی تولید؛ نقش فناوری اطلاعات در تولید و ساخت؛ راهکارهای چابکی در سازمانهای تولیدی؛ استراتژی تولید و عملیات مبتنی بر زمان؛ مدیریت هزینه روبات ها در فرایند تولید؛ بهایابی هدف؛ تصویر محصول و باورهای مصرف کننده؛ قیمت گذاری محصولات صنعتی؛ پیش بینی در مدیریت تولید؛ برنامه ریزی در سیستم های تولید غیر پیوسته در مدیریت تولید؛ سهم سرمایه انسانی در تولید ملی؛ کاهش وابستگی به نفت با حمایت از برند و تولید ملی؛ ده گام برای حمایت از کار و سرمایه ایرانی؛ تأثیر تولید ملی بر پدیده های اجتماعی

    مشاهده صفحه دانلود کتاب

    اطلاعات تکميلي

    • منبع الکترونیکی: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان
    خواندن 793 دفعه

    نظر دادن

    از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

    آخرین اخبار

    اخبار انتشارات دیجیتال

    پربازدیدترین اخبار