چهارشنبه, 06 خرداد 1394 ساعت 10:51

كتاب موبایل مدیریت مصرف اثر www.modiryar.com با محیطی جذاب و كاربر پسند در دسترس محققان قرار گرفت.

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این كتاب در مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان با رعایت پاورقیها و صفحه بندی و با امكانات تحقیقاتی فراوان (جستجو – ارسال پیامك – انتخاب و ذخیره متن و امكانات فراوان دیگر ) و با ویژگیهای سومند و مفید (تغییر رنگ اعراب و متن تغیر اندازه و نوع قلم و بوك مارك (صفحات مورد علاقه)....) انتشار یافت.
مدیر تولید این مرکز اعلام نمودند این اثر در 1 جلد به زبان فارسی در موضوعات "مدیریت" و "صرفه جویی و بهره وری" و "تولید و مصرف" در سایت این مرکز برای مطالعه آنلاین کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن قرار گرفته است. این مجموعه توسط مركز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان آن را در 6 فرمت نرم افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه ، انواع گوشیهای تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است.

اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :

  • نام کتاب : مدیریت مصرف

  • پدیدآورنده : www.modiryar.com

  • منبع اصلی (ناشر) : www.modiryar.com

  • ناشر دیجیتالی : مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان

  • زبان : فارسی

  • نوع کتاب : دیجیتالی

  • تعداد جلد : 1

  • هزینه مشاهده : رایگان

  • سال چاپ : 1391

  • توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
    مدیریت مصرف مشخصات کتاب: عنوان و نام پدیدآور: مدیریت مصرف/ www.modiryar.com ناشر :www.modiryar.com مشخصات نشر دیجیتالی:اصفهان:مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان 1391. مشخصات ظاهری:نرم افزار تلفن همراه , رایانه موضوع:مدیریت - مصرف عناوین اصلی کتاب شامل: الگوی مصرف نیازمند اصلاح و ساماندهی؛ معانی و مفاهیم اسراف؛ روانشناسی مصرف گرایی؛ مصرف در نظریه اقتصادی و جامعه شناسی اقتصادی؛ جلوگیری از اسراف مواد غذائی با بسته بندی مناسب؛ رفتار مصرف کننده؛ منظور از رفتار مصرف کننده یا رفتار مشتری؛ بازنگری در الگوی مصرف؛ دیدگاه قرآن درباره صرفه جویی و مصرف؛ الگوهای ضد مصرف و صرفه جویی؛ الگوی مصرف زیر ذره بین؛ مدیریت مصرف در خانواده؛ چرائی و چگونگی اصلاح الگوی مصرف؛ مصرف علم یا تولید علم؛ اسراف و صرفه جویی در فرهنگ اسلامی؛ مدیریت مصرف چیست؛ اصلاح الگوی مصرف؛ قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت؛ ریشه یابی مصرف؛ راهکارهای غیرقیمتی اصلاح الگوی مصرف در بخش انرژی کشور؛ اصلاح الگوی مصرف زمینه ساز بهره وری؛ اصلاح الگوی مصرف در بخش تقاضای انرژی کشور؛ فرهنگ مصرف گرایی نوین و لزوم برنامه ریزی برای آن؛ مصرف صحیح؛ روشهای پیشگیری از اتلاف وقت در کشور؛ تصویر محصول و باورهای مصرف کننده؛ مدیریت استراتژیک در مصرف آب شرب؛ خلاصه ای از کتاب اصلاح الگوی مصرف؛ خرید تفننی وتاثیرآن بر رفتار مصرف کننده؛ راهکارهای صرفه جویی مصرف انرژی درصنعت لبنیات ایران؛ راهکارهای اصولی حمایت از مصرف کننده

    مشاهده صفحه دانلود کتاب

    اطلاعات تکميلي

    • منبع الکترونیکی: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان
    خواندن 880 دفعه

    نظر دادن

    از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

    آخرین اخبار

    اخبار انتشارات دیجیتال

    پربازدیدترین اخبار