اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :
توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
مدیریت مصرف مشخصات کتاب: عنوان و نام پدیدآور: مدیریت مصرف/ www.modiryar.com ناشر :www.modiryar.com مشخصات نشر دیجیتالی:اصفهان:مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان 1391. مشخصات ظاهری:نرم افزار تلفن همراه , رایانه موضوع:مدیریت - مصرف عناوین اصلی کتاب شامل: الگوی مصرف نیازمند اصلاح و ساماندهی؛ معانی و مفاهیم اسراف؛ روانشناسی مصرف گرایی؛ مصرف در نظریه اقتصادی و جامعه شناسی اقتصادی؛ جلوگیری از اسراف مواد غذائی با بسته بندی مناسب؛ رفتار مصرف کننده؛ منظور از رفتار مصرف کننده یا رفتار مشتری؛ بازنگری در الگوی مصرف؛ دیدگاه قرآن درباره صرفه جویی و مصرف؛ الگوهای ضد مصرف و صرفه جویی؛ الگوی مصرف زیر ذره بین؛ مدیریت مصرف در خانواده؛ چرائی و چگونگی اصلاح الگوی مصرف؛ مصرف علم یا تولید علم؛ اسراف و صرفه جویی در فرهنگ اسلامی؛ مدیریت مصرف چیست؛ اصلاح الگوی مصرف؛ قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت؛ ریشه یابی مصرف؛ راهکارهای غیرقیمتی اصلاح الگوی مصرف در بخش انرژی کشور؛ اصلاح الگوی مصرف زمینه ساز بهره وری؛ اصلاح الگوی مصرف در بخش تقاضای انرژی کشور؛ فرهنگ مصرف گرایی نوین و لزوم برنامه ریزی برای آن؛ مصرف صحیح؛ روشهای پیشگیری از اتلاف وقت در کشور؛ تصویر محصول و باورهای مصرف کننده؛ مدیریت استراتژیک در مصرف آب شرب؛ خلاصه ای از کتاب اصلاح الگوی مصرف؛ خرید تفننی وتاثیرآن بر رفتار مصرف کننده؛ راهکارهای صرفه جویی مصرف انرژی درصنعت لبنیات ایران؛ راهکارهای اصولی حمایت از مصرف کننده