اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :
توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
مدیریت بازاریابی مشخصات کتاب: عنوان و نام پدیدآور: مدیریت بازاریابی/ www.modiryar.com ناشر :www.modiryar.com مشخصات نشر دیجیتالی:اصفهان:مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان 1391. مشخصات ظاهری:نرم افزار تلفن همراه , رایانه موضوع:مدیریت - بازاریابی عناوین اصلی کتاب شامل: کلینیک بازاریابی و تبلیغات؛ کلینیک بازاریابی و تبلیغات بخش بندی بازار؛ شرکت های تبلیغات بازرگانی؛ مدیریت تبلیغات؛ ابزارها و روشهای تبلیغات در اینترنت؛ تبلیغات اینترنتی؛ رمز موفقیت در تبلیغ؛ سر نخ گمشده تبلیغات؛ چند واژه از فرهنگ تبلیغات؛ اهمیت تبلیغات اینترنتی؛ شکل های نوین تبلیغات؛ تبلیغات اینترنتی در ایران؛ تنگناها، راهکارها؛ اصول و مفاهیم ارتباطات بصری و تبلیغات؛ بالا بردن در آمد سایت از طریق بنر و تبلیغات؛ تبلیغات بازرگانی در عصر اطلاعات تحولات؛ گسترش تماس های تجاری از طریق کارت ویزیت؛ تیتر جذاب تجاری؛ هنر تبلیغات؛ تبلیغات، هنر موضوع گرا؛ ایجاد جذابیت در تبلیغات؛ جان ای کندی، مردی که تبلیغات را می شناخت؛ تبلیغات و رسانه ها در عصر اینترنت؛ روابط عمومی و تبلیغات؛ دگرگونی رسانه ها درتبلیغات فرانوگرایی؛ ساز و کارهای موفقیّت درتبلیغ؛ تجارت الکترونیک؛ تبلیغات بنر؛ تبلیغات شفاهی پارادایم هزاره سوم؛ هدف تبلیغات سرگرم کردن نیست؛ برندسازی با تبلیغات در حد صفر؛ پروپاگاندا؛ از سفید تا سیاه؛ خلاصه کتاب گاو بنفش؛ اصول نفوذ پیام های تبلیغاتی؛ حقایقی شگفت انگیز درباره مک دونالد