پنج شنبه, 17 ارديبهشت 1394 ساعت 11:46

نسخه تمام متن (full text) كتاب مدیریت بازاریابی اثر www.modiryar.com امكانات تحقیقاتی فراوان منتشر شد.

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این كتاب در مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان با رعایت پاورقیها و صفحه بندی و با امكانات تحقیقاتی فراوان (جستجو – ارسال پیامك – انتخاب و ذخیره متن و امكانات فراوان دیگر ) و با ویژگیهای سومند و مفید (تغییر رنگ اعراب و متن تغیر اندازه و نوع قلم و بوك مارك (صفحات مورد علاقه)....) انتشار یافت.
مدیر تولید این مرکز اعلام نمودند این اثر در 1 جلد به زبان فارسی در موضوعات "مدیریت" و "تبلیغات" و "بازاریابی" در سایت این مرکز برای مطالعه آنلاین کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن قرار گرفته است. این مجموعه توسط مركز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان آن را در 6 فرمت نرم افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه ، انواع گوشیهای تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است.

اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :

  • نام کتاب : مدیریت بازاریابی

  • پدیدآورنده : www.modiryar.com

  • منبع اصلی (ناشر) : www.modiryar.com

  • ناشر دیجیتالی : مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان

  • زبان : فارسی

  • نوع کتاب : دیجیتالی

  • تعداد جلد : 1

  • هزینه مشاهده : رایگان

  • سال چاپ : 1391

  • توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
    مدیریت بازاریابی مشخصات کتاب: عنوان و نام پدیدآور: مدیریت بازاریابی/ www.modiryar.com ناشر :www.modiryar.com مشخصات نشر دیجیتالی:اصفهان:مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان 1391. مشخصات ظاهری:نرم افزار تلفن همراه , رایانه موضوع:مدیریت - بازاریابی عناوین اصلی کتاب شامل: کلینیک بازاریابی و تبلیغات؛ کلینیک بازاریابی و تبلیغات بخش بندی بازار؛ شرکت های تبلیغات بازرگانی؛ مدیریت تبلیغات؛ ابزارها و روشهای تبلیغات در اینترنت؛ تبلیغات اینترنتی؛ رمز موفقیت در تبلیغ؛ سر نخ گمشده تبلیغات؛ چند واژه از فرهنگ تبلیغات؛ اهمیت تبلیغات اینترنتی؛ شکل های نوین تبلیغات؛ تبلیغات اینترنتی در ایران؛ تنگناها، راهکارها؛ اصول و مفاهیم ارتباطات بصری و تبلیغات؛ بالا بردن در آمد سایت از طریق بنر و تبلیغات؛ تبلیغات بازرگانی در عصر اطلاعات تحولات؛ گسترش تماس های تجاری از طریق کارت ویزیت؛ تیتر جذاب تجاری؛ هنر تبلیغات؛ تبلیغات، هنر موضوع گرا؛ ایجاد جذابیت در تبلیغات؛ جان ای کندی، مردی که تبلیغات را می شناخت؛ تبلیغات و رسانه ها در عصر اینترنت؛ روابط عمومی و تبلیغات؛ دگرگونی رسانه ها درتبلیغات فرانوگرایی؛ ساز و کارهای موفقیّت درتبلیغ؛ تجارت الکترونیک؛ تبلیغات بنر؛ تبلیغات شفاهی پارادایم هزاره سوم؛ هدف تبلیغات سرگرم کردن نیست؛ برندسازی با تبلیغات در حد صفر؛ پروپاگاندا؛ از سفید تا سیاه؛ خلاصه کتاب گاو بنفش؛ اصول نفوذ پیام های تبلیغاتی؛ حقایقی شگفت انگیز درباره مک دونالد

    مشاهده صفحه دانلود کتاب

    اطلاعات تکميلي

    • منبع الکترونیکی: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان
    خواندن 1218 دفعه

    نظر دادن

    از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

    آخرین اخبار

    اخبار انتشارات دیجیتال

    پربازدیدترین اخبار