سه شنبه, 15 ارديبهشت 1394 ساعت 13:55

نسخه الكترونیكی و دیجیتال كتاب استفتائات آیت الله سید عزالدین حسینی زنجانی اثر عزالدین حسینی زنجانی تولید شد.

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
این كتاب در مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان با رعایت پاورقیها و صفحه بندی و با امكانات تحقیقاتی فراوان (جستجو – ارسال پیامك – انتخاب و ذخیره متن و امكانات فراوان دیگر ) و با ویژگیهای سومند و مفید (تغییر رنگ اعراب و متن تغیر اندازه و نوع قلم و بوك مارك (صفحات مورد علاقه)....) انتشار یافت.
مدیر تولید این مرکز اعلام نمودند این اثر در 1 جلد به زبان فارسی در موضوع "فقه و احکام"در سایت این مرکز برای مطالعه آنلاین کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن قرار گرفته است. این مجموعه توسط مركز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان آن را در 6 فرمت نرم افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه ، انواع گوشیهای تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است.

اطلاعات این کتاب به شرح زیر می باشد :

  • نام کتاب : استفتائات آیت الله سید عزالدین حسینی زنجانی

  • پدیدآورنده : عزالدین حسینی زنجانی

  • منبع اصلی (ناشر) : قلم مهر

  • ناشر دیجیتالی : مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان

  • زبان : فارسی

  • نوع کتاب : دیجیتالی

  • تعداد جلد : 1

  • هزینه مشاهده : رایگان

  • توضیحات و خلاصه ای از فهرست کتاب :
    استفتاءات آیت الله حاج سید عزالدین حسینی زنجانی مشخصات کتاب: نویسنده : عزالدین حسینی زنجانی ناشر : زنجان: قلم مهر برگرفته از: http://www.alzanjani.ir/estefta عناوین اصلی کتاب شامل: حکم صیغه زنان بودایی چیست؟؛ -جراحان و کمک جراحان قبل از عمل باید دست های خود را تا آرنج بشویند و این کار از نظر استریل بودن امری ضروری برای بیمار است اما تقریبا در 99 درصد بیمارستان های کشور مکان مجزایی برای دست شستن خانمها و آقایان وجود ندارد و خانمها باید در سینکهایی که در راهروی اتاق عمل و جلوی دید همگان است، دست های خود را بشویند. حکم این کار برای خانم ها چیست؟؛ - می خواستم گوسفندی عقیقه کنم،آیا می توانم به جای آن معادل قیمت گوسفند را به افراد مستحق بدهم؟؛ سوالی درباره شطرنج داشتم، ما در خانه با پدر و برادر خود شطرنج بازی می کنیم آیا اشکالی دارد؟ بازی شطرنج در رایانه چطور؟؛ - با توجه به تقارن ایام اعتکاف و امتحانات ایا برای امتحان پایان ترم می توان از مسجد خارج شد؟؛ -حکم استفاده از گردنبند فروهر چیست؟؛ -در اصل آیه الکرسی تا «هو العلی العظیم» است یا تا «هم فیها خالدون»؟؛ -استفاده از سیم کارت های جدید (رایتل) ،که به راحتی امکان تماس تصویری را فراهم می­کند، چه حکمی دارد؟

    مشاهده صفحه دانلود کتاب

    اطلاعات تکميلي

    • منبع الکترونیکی: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان
    خواندن 1496 دفعه

    نظر دادن

    از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

    آخرین اخبار

    اخبار انتشارات دیجیتال

    پربازدیدترین اخبار