خبرنگاران کتاب

خبرنگاران کتاب

عناوین این این انتشارات به قرار زیر است.

چهارشنبه, 18 اسفند 1395 ساعت 10:48

شیوه‌ی تصحیح متون و اقسام متون تصحیحی

گروه گرد‌آوری،‌ آموزش و احیای نسخ خطی و اسناد در تمدن اسلامی و ایرانی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌کند:

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل،‌ رئیس دانشکده‌ی هنر دانشگاه سوربون و هیأت همراه در روز سه‌شنبه،‌ 17 اسفند 1395 از کتابخانه‌ی مجلس شورای اسلامی بازدید به عمل آوردند.

چهارشنبه, 18 اسفند 1395 ساعت 09:36

دیوان محمدخان دشتی

کتاب «دیوان محمدخان دشتی (نگاهی به زندگی و اشعار محمدخان دشتی» با مقدمه و تصحیح حسین جلال‌پور منتشر شد.

حجة‌الاسلام و المسلمین سید علی عماد در روز دوشنبه، 16 اسفند 1395 از بخش‌های مختلف فنی کتابخانه بازدید کرد.

سه شنبه, 17 اسفند 1395 ساعت 14:36

گزارش بازدید از کتابخانه ایرانشناسی

روز یکشنبه 15/12/1395 بعد از نماز ظهر و عصر ریاست کتابخانه جناب حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی عماد به همراه معاونت محترم اداری مالی جناب آقای فرداد نهاوندی و معاونت محترم فنی آقای حمید ملکیان از کتابخانه ایرانشناسی(شماره 2) مجلس بازدید به عمل آوردند.

روز شنبه،‌ چهاردهم اسفند ماه 1395،‌ حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی عماد ریاست کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در نخستین بازدید رسمی خود از واحد‌ها و بخش‌های مختلف کتابخانه‌ی مجلس از مرکز اسناد کتابخانه بازدید نمود.

مراسم در روز یک‌شنبه، 15 اسفند 1395، رأس ساعت 2 بعد از ظهر در کتابخانه‌‌ی زیبا و قدیمی ایران‌شناسی(کتابخانه‌ی مجلس سنا سابق) مجلس شورای اسلامی با حضور رئیس کتابخانه‌ی مجلس، حجة‌الاسلام و المسلمین دکتر طه هاشمی،‌ برخی از مقامات دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی و پژوهشگران حوزه‌ی ایران‌شناسی و میراث فرهنگی آغاز شد.

کتاب «خدمات کاتبان هندو به زبان و ادب فارسی» اثر حمیدرضا قلیچ خانی توسط نشر ورّاقان منتشر شد.

کتابی است در زمینه‌ی تاریخ حقوق در ایران و جهان. در این کتاب پیدایش و گسترش حقوق از جوامع ابتدائی و در تمدن‌های مختلف قدیمی جهان و همچنین ایران تا عهد ساسانیان مورد بررسی قرار گرفته است.

صفحه14 از1888

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار