اخبار کتاب روز

اخبار کتاب روز (5464)

سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی وابسته به سازمان کنفرانس اسلامی( آیسسکو) با عضویت 57 کشور اسلامی، کلانشهر مذهبی مشهد را برای سال2017 میلادی به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی در آسیا انتخاب کرده است.
وزیر آموزش ایالت بلوچستان پاکستان در ملاقات سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در این ایالت، مراتب قدردانی خود را از ایجاد و فعالیت مدارس ایرانی در کویته ابراز داشت.
سه شنبه, 14 دی 1395 ساعت 09:36

رسائل شاه داعی شیرازی

کتاب رسائل شاه داعی شیرازی به توسط محمدجواد ناسک جهرمی منتشر شد.

ﻛﺘﺎب ﻣﺒﺎﻧﯽ اﻟﻠﻐﺔ اﺛﺮ ﻣﻴﺮزا ﻣﻬﺪﯼ ﺧﺎن اﺳﺘﺮﺁﺑﺎدﯼ، رﺳﺎﻟﻪی ﻣﺴﺘﻘﻠی اﺳﺖ ﻛﻪ در ﻗﺮن ﻳﺎزدﻫﻢ در ﻗﻮاﻋﺪ دﺳﺘﻮری و ﻧﮕﺎرﺷی ﺗﺮﻛی ﺟﻐﺘﺎﻳی: اوزﺑﻜی ﺗﺎﻟﻴﻒ ﺷﺪه اﺳﺖ.

کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌کند: سخنرانی دکتر پدرام خسرونژاد با موضوع تمثال‌های امیرالمومنین (ع) در عصر ناصری

مطالب این شماره را در پیوند زیر بخوانید.

سه شنبه, 14 دی 1395 ساعت 08:34

رویدادهایی که امروز خبری می شود

دیدار نوری المالکی معاون رییس جمهوری عراق با رییس مجلس شورای اسلامی، نمایشگاه اشیای میراثی استردادی از ایتالیا،افتتاح سامانه الکترونیک اتحادیه املاک، راهپیمایی گسترده مردم تونس علیه رژیم صهیونیستی و رای گیری در مجلس عراق در خصوص طرح اصلاحات العبادی از مهم ترین رویدادهای امروز (سه شنبه) ایران و جهان است که از سوی خبرنگاران و عکاسان ایرنا پوشش خبری داده می شود.
سه شنبه, 14 دی 1395 ساعت 08:22

ابتکار: ناشران کتاب های نخوانده

«ناشران کتاب های نخوانده»، «اصلاحات روی خط انتخابات»، «اوراق خزانه علیه بازار سرمایه» و «عقیم سازی در دادگاه اخلاق» از مهم ترین موضوع های اختصاصی روزنامه ابتکار در شماره سه شنبه 14 دی است.
نخستین همایش تجلیل از خادمان قرآنی اربعین حسینی با حضور شماری از مسوولان قرآنی کشور، قاریان بین المللی، خادمان قرآنی کشور و علاقه مندان به فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.
وزیر آموزش وپرورش با اشاره به الکترونیکی شدن محتوای آموزشی گفت: هر چند انتشار محتوای کتب درسی به صورت الکترونیکی علاوه بر سرعت در فرآیند تعلیم و تربیت، ما را به تحقق عدالت آموزشی نزدیکتر می کند اما در این خصوص باید به صورت تلفیقی عمل کنیم و توزیع کتب درسی از طریق کتاب فروشی ها نیز ادامه یابد.
وزیر آموزش و پرورش، رضوان حکیم زاده را به عنوان سرپرست معاونت آموزش ابتدایی این وزارت منصوب کرد.
وزیر آموزش و پرورش، رضوان حکیم زاده را به عنوان سرپرست معاونت آموزش ابتدایی این وزارت منصوب کرد.
تعامل روسیه و ایران اهرم نجات سوریه از دام توطئه؛ بمباران مواضع تروریست ها در شمال سوریه توسط جنگنده های ترکیه و روسیه؛ توجه رسانه‌های چین به تلاش‌های ایران، روسیه و ترکیه برای مذاکرات صلح در سوریه؛ هلاکت یکی دیگر از سرکرده های گروه تروریستی جبهه النصره؛ تسلط ارتش سوریه بر مقر گردان موشکی در غوطه شرقی و سفر نخست وزیر سوریه به حلب؛ از خبرهای مهم روز دوشنبه سوریه است.
دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: این کارگروه برای هویت بخشی مد و لباس، بدنبال تلاش برای ایجاد ساختار اداری مناسب و ارتباط بین حوزه های مختلف است.
بلگراد – ایرنا – تحلیل گر ارشد صرب در امور بین المللی تاکید کرد که برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) از همه اتهام های دروغین آمریکا علیه برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران پرده برداشت.
صفحه22 از288

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار