اخبار کتاب روز

اخبار کتاب روز (5464)

مشهد – ایرنا – برگزیدگان پنجمین دوسالانه سراسری تذهیب های قرآنی موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی جمعه شب همزمان با شب میلاد امام حسن عسکری (ع) طی آیینی در جوار حرم امام رضا (ع) معرفی و تجلیل شدند.
جشن میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع) جمعه شب با حضور مراجع تقلید، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی ، علما، طلبه ها، مسئولان و قشرهای مختلف مردم در مسجد امام حسن عسکری (ع) قم برگزار شد.
سرمربی اسبق تیم ملی کشتی کشورمان گفت: روحیه از خودگذشتگی، جوانمردی و ایثاری که تختی در دوران زندگیش برای مردم نشان داد، وی را جاودانه کرد.
معاون امور ایران در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: دشمنان از وحدت و انسجام میان مسلمانان هراس دارند.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین از انجمن اسلامی این کشور به عنوان نهادی نام برد که می بایست با استفاده از آموزه های دینی؛ اسلام ناب را به عنوان دین مهر، محبت و رحمت معرفی کند و از شیوع افکار افراطی و تکفیری جلوگیری نماید.
هشتم ربیع الثانی سالروز میلاد امام حسن عسکری(ع) بشارت دهنده منجی موعود(عج) است، امام همامی که با تبیین اندیشه های شیعی و رد شبهه های دینی در حفظ و گسترش دین اسلام همت گماشت و با تبیین عملکرد مسلمانان در زمان امامت حضرت مهدی(عج)، آنان را برای دوره غیبت آخرین امام معصوم آماده ساخت.
اینجا کلیسای سر کیس مقدس و امروز هم روز آیین عشای ربانی یا همان غسل تعمید است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ضمن گرامیداشت فرا رسیدن 19 دی گفت: این روز یادآور قیام مردم قم به رهبری روحانیت و سر آغازی برای مبارزه مردم بر علیه رژیم منفور ستم شاهی است که طومار این رژیم فاسد را در هم پیچید.
دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به استقبال جهانیان از دین مبین اسلام و مذهب تشیع گفت: در مقابل این اشتیاق ها، توطئه هایی بر ضد مذهب شیعه و شیعه گری وجود دارد که سرآمد آنها انگلیس است.
چهل و نهمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در ابن بابویه شهر ری برگزار شد.
جمعه, 17 دی 1395 ساعت 11:57

کاغذ ضد آتش در چین ساخته شد

محققان چینی با کمک فناوری نانو و استفاده از مواد غیرارگانیک، موفق به تولید نوعی کاغذ شده اند که می گویند در برابر آتش مقاوم است.
رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برجام در کنار تقویت توان نظامی کشور، موجب تثبیت امنیت ملی شد.
عضو هیات علمی دانشگاه مفید قم و مولف کتاب برگزیده «تفسیر سیاسی قرآن در ایران معاصر» بازگشت به عقلانیت را مهمترین پیام اثر خود دانست.
مدیر مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: عامل بروز فتنه در جامعه، کسانی هستند که به حق خود راضی نبوده و نسبت به دیگران حس برتری جویی دارند.
مدیر مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: عامل بروز فتنه در جامعه، کسانی هستند که به حق خود راضی نبوده و نسبت به دیگران حس برتری جویی دارند.
صفحه18 از288

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار