اخبار کتاب روز

اخبار کتاب روز (5464)

حجت الاسلام «محمدتقدیری» در گفت وگوی تفصیلی با ایرنا حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را الگوی برجسته ولایتمداری دانست و گفت ایشان با اقدام های شایسته خویش مقوله فرهنگ و مذهب را در جامعه آن روزگار حیاتی دوباره بخشید و این مهم سبب شد تا اکنون نیز آستان این بزرگوار قبله فرهنگی تهران محسوب شود و به همین دلیل متولیان آن بایستی بتوانند با فعالیت های مناسب این مکان را به عنوان مرجع و پناهگاهی امن معرفی کنند.
رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره بلوغ های زودرس کودکان و نوجوانان ایرانی، گفت: بلوغ جنسی در این افراد دائما در حال کاهش است، باید روی خویشتنداری تا سن ازدواج و آموزش جنسی قبل از ازدواج تاکید جدی شود.
دوشنبه, 13 دی 1395 ساعت 09:14

صحنه‌سازی با «جان»

روزنامه شهروند در گفت و گو با حسین پیمانکار تصادف‌های ساختگی نوشت: «دکتر قرص ترامادول ٢٠٠ را پودر کرد و داخل لیوان آب ریخت و به من داد؛ دکتر کسی است که دست، پا، دماغ و دندان را می‌شکند و به ازای هر شکستگی ٥٠هزارتومان دستمزد می‌گیرد.
دوشنبه, 13 دی 1395 ساعت 09:00

کتاب «اثبات النبوات»

کتاب «اثبات النبوات» نوشتۀ ابویعقوب سجستانی با تصحیح ویلفرد مادلونگ و پل واکر توسط انتشارات «کتاب رایزن» منتشر شد.

دوشنبه, 13 دی 1395 ساعت 08:29

رویدادهایی که امروز خبری می شود

جلسه شورای عالی اقتصاد با حضور معاون اول رییس جمهوری، نشست استانداران سراسر کشور با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر کشور، نشست خبری معاون رییس جمهوری عراق در تهران، سفر وزیر فرهنگ و ارشاد به مشهد همزمان با نامگذاری این شهر به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام ، سفر اولاند رییس جمهوری فرانسه به عراق و تشکیل دادگاه علیه اعمال تروریستی قطر در قاهره از مهم ترین رویدادهای امروز (دوشنبه) ایران و جهان است که از سوی خبرنگاران و عکاسان ایرنا پوشش خبری داده می شود.
کارشناسان معتقدند، رونمایی منشور حقوق شهروندی طلیعه درخشانی برای تحول در کشور است و در این راستا نه تنها مسئولان و دست اندرکاران بلکه مردم نیز در تحقق و پیاده سازی حقوق شهروندی به عنوان کنشگران و عاملان فعال، نقش موثر و مستقیم دارند.
مرکز اسناد انقلاب اسلامی کتاب «دعوت توحیدی» روایتی از نامه تاریخی امام خمینی (ره) به گورباچف را منتشر و روانه بازار کرد.
نایب رییس انجمن قلم ایران، فیروز زنوزی جلالی را از مفاخر ادبیات کشور دانست و گفت: یکی از رموز ماندگاری آثار ادبی، تاویل پذیری آنها است.
یک مامور پلیس بر اثر انفجار یک بمب تایمری در شهر فلورانس در شمال ایتالیا مجروح شد.
سال 2016 میلادی درحالی به پایان رسید که دنیای ورزش شاهد لحظات و رویدادهای به یاد ماندنی از جمله بازیهای المپیک و پارالمپیک ریو بود.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی، رضایتمندی بیمه شدگان را بالاترین پاداش برای این سازمان دانست و گفت: بیمه شدگان رضایت از تغییرات جدید در بهسازی و نوسازی مراکز درمانی را ابراز می کنند.
فرمانده نیروی انتظامی صومعه سرا از شناسایی و دستگیری پزشک قلابی در این شهرستان خبر داد.
اعلام عدم حضور الیزابت دوم ملکه انگلیس، در مراسم سال نو مسیحی در روز یکشنبه به دلیل ادامه بیماری‌اش، به تشدید حدس و گمان ها در مورد وضعیت جسمانی اش که هم ‌اینک پای به 90 سالگی گذاشته و نیز بحث جانشینی سلطنت دامن زده است.
رئیس کمیته فرهنگ و تمدن اسلام و ایران بر ضرورت تدوین مرامنامه اخلاقی در فضای مجازی تاکید کرد.
فراخوان ارسال آثار هنرمندان ایرانی به نمایشگاه بین‌المللی تصویرگران کتاب کودک براتیسلاوا از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.
صفحه24 از288

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار