اخبار کتاب روز

اخبار کتاب روز (5464)

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش گفت: رویکرد مدارس به سوی فناوری شایسته است، اما باید مراقب بود که مدارس به مرکز خرید کالاهای خارجی تبدیل نشود.
یزد – ایرنا- عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت : زمانی می توان به تاثیر کار فرهنگی امیدوار شد که برمبنای نیازسنجی درست از جامعه هدف و شبکه های ارتباطی موجود در جامعه انجام گیرد.
حضرت فاطمه معصومه(س) بانویی از جنس ملکوت و از تبار عش آل محمد(ص) است که حرم ملکوتی آن حضرت در دل کویری شهر قم، پناهگاه دلباختگان و عاشقان اهل بیت(ع) شده است و در روایت های مختلفی از امامان معصوم، بهشت را وعده زیارت زائران ایشان داده اند.
'همیشه او، همه جا او' کتابی با مضمون خداشناسی به قلم محسن چینی‌ فروشان که به تازگی با تلاش انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد بازار نشر شده است.
«از فرانکلین تا لاله زار» عنوان کتابی درباره زندگی همایون صنعتی زاده نویسنده، ‌ناشر و مترجم ایرانی است که انتشارات ققنوس آن را به تازگی منتشر کرده است.
جشنواره بین المللی فیلم فجر در دوره های گذشته، اثری شاخصی را به عنوان فیلم برگزیده و شایسته دریافت سیمرغ بلورین معرفی کرده است.
یکشنبه, 19 دی 1395 ساعت 10:37

کتاب های پرفروش کدامند؟

41 عنوان کتاب از 25 ناشر در فهرست کتابهای پرفروش بازار نشر در هفته گذشته قرار گرفتند.
یکشنبه, 19 دی 1395 ساعت 10:14

پیش خرید، روی هـوا

روزنامه قانون در گفت و گو با ابراهیم امینی حقوقدان و وکیل دادگستری نوشت: پیش‌فروش ساختمان را شاید بتوان جزیی جدانشدنی از معاملات مسکن دانست. با توجه به کاهش قدرت خرید مردم و همچنین مشکلات اقتصادی و رکود حاکم بر بازار مسکن، بسیاری از افراد توان خرید مسکن را نداشته برای همین طی سال‌های قبل و در دهه 80 بازار پیش‌فروش مسکن داغ شد؛ به طوری که پیش فروش واحدهای آپارتمانی جای خود را در میان معاملات دیگر باز کرد.
یکشنبه, 19 دی 1395 ساعت 09:46

این گروه خشن

روزنامه شرق در گزارشی به قلم زینب اسماعیلی، نوشت: کمتر از دو هفته دیگر به استقرار تیم دونالد ترامپ در کاخ سفید مانده است. نام‌هایی که تاکنون از کابینه دونالد ترامپ معرفی شده‌اند، تقریبا همگی ترسناک هستند و علاوه بر اینکه باید نگران بود آنها با منطقه خاورمیانه و ایران و برجام چه خواهند کرد، باید نگران بود که آنها در جهان چه خواهند کرد.
یکشنبه, 19 دی 1395 ساعت 09:27

حسابـرس بی کتاب

روزنامه قانون از وضعیت حسابرسی های شهرداری به ارایه گزارشی پرداخت و نوشت: موضوع حسابرسی شورای شهر از شهرداری تهران با چالش‌ها و بحث‌های زیادی مواجه است. به لحاظ قانونی شهرداری باید در قبال آن‌چه که انجام می‌دهد و هزینه‌هایی که صرف می‌کند گزارش کاملی به شورای شهر برای بررسی محول کند.
«شغل جدید، تصادف ساختن!»، «آموزش طوطی وار جای تربیت پژوهشگر»، «زد و بند در تحقیقات دانشگاهی»، «اصلاح‌طلبان شرطی برای روحانی نگذاشته‌اند»، «نقد ادبی ظرفیت انسان‌ها برای مدارا را بیشتر می‌کند»، «مواظب فرار سیاستمداران به عربستان باشیم»، «خطر حذف یارانه در کمین آرای روحانی» و «بن‌بست لیست‌دروغ شورای شهر!» از مهم ترین موضوع های اختصاصی روزنامه آرمان در شماره یکشنبه 19 دی محسوب می شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: این سازمان در سیاست های برنامه تحول نظام سلامت همراه و یاور دولت بوده و در تعهدات و اجرای کتاب تعرفه های پزشکی همگام با این برنامه حرکت کرده است.
یکشنبه, 19 دی 1395 ساعت 08:34

پیشنهاد مدل دو حزبی

روزنامه اعتماد در گزارش صفحه احزاب نوشت: فضای سیاسی ایران برای بازیگران عرصه سیاست مطلوب نیست. این را از اصولگرا و اصلاح‌طلب همه می‌دانند. اما راه‌حل چیست؟
یکشنبه, 19 دی 1395 ساعت 08:22

رویدادهایی که امروز خبری می شود

نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه، آغاز کنفرانس بین المللی روابط عمومی ها، نمایشگاه توانمندی های بخش تعاون، تظاهرات در تونس به دلیل بازگشت تروریست ها به این کشور و برگزاری دومین همایش یک روزه سعدی و کنفوسیوس در چین از مهم ترین رویدادهای امروز (یکشنبه) ایران و جهان است که از سوی خبرنگاران و عکاسان ایرنا پوشش خبری داده می شود.
مدیرعامل شرکت دانش بنیان نفت و گاز سرو با تاکید بر اینکه تولیدات شرکت های دانش بنیان با وجود تحریم ها رونق گرفت گفت: گام هایی خوبی توسط متخصصان ایرانی در حوزه صنعت برداشته شده است و تحریم تولیدکنندگان داخلی را بر آن داشت تا در شرایط سخت به خود اتکا کنند .
صفحه16 از288

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار