فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) گفت: امروز به فضل الهی و همت رزمندگان سرافراز شاغل در این قرارگاه سیستم های موشکی، شنود الکترونیکی و سیستم های راداری ما چندین برابر شده اند و ما می توانیم با تهدیدات روز دنیا دست و پنجه نرم کنیم.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) گفت: امروز به فضل الهی و همت رزمندگان سرافراز شاغل در این قرارگاه سیستم های موشکی، شنود الکترونیکی و سیستم های راداری ما چندین برابر شده اند و ما می توانیم با تهدیدات روز دنیا دست و پنجه نرم کنیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مردم از فرهنگ ایثار و شهادت و گفتمان جنگ فاصله گرفته اند، بنابراین نیازمند عاجل به گفتمان سازی در این عرصه هستیم، هر چند با بنر و همایش به آن نخواهیم رسید بلکه در عمل باید این گفتمان در جامعه تسری یابد.
رئیس هیات علمی جشنواره داستان کوتاه خاتم گفت: ما با فقر جدی در عرصه های گوناگون هنری به ویژه ادبیات داستانی با موضوع پیامبر(ص) مواجه هستیم.
33 پژوهشگر برتر پدافند هوایی صبح امروز (سه شنبه) در نخستین جشنواره تکریم پژوهشگران قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) از سوی امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده این قرارگاه تجلیل شدند.
بانک‌ها علاوه بر این‌که بنگاه‌های اقتصادی محسوب می‌شوند، دارای مسئولیت‌های اجتماعی خطیری نیز هستند. با توجه به این امر، دامنه پاسخگویی در نظام بانکی در مقایسه با سایر بنگاه‌ های اقتصادی، گستره وسیع ‌تری دارد.
رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری در پاسخ به منتقدانی که تولید ایده های این مرکز را ساده انگارانه دانسته اند، نوشت: قدرت نظامی مترادف با نفوذ منطقه ای نیست؛ رقابت اصلی با رقبای منطقه ای بازسازی و ساختن است.
سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی وابسته به سازمان کنفرانس اسلامی( آیسسکو) با عضویت 57 کشور اسلامی، کلانشهر مذهبی مشهد را برای سال2017 میلادی به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی در آسیا انتخاب کرده است.
وزیر آموزش ایالت بلوچستان پاکستان در ملاقات سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در این ایالت، مراتب قدردانی خود را از ایجاد و فعالیت مدارس ایرانی در کویته ابراز داشت.
سه شنبه, 14 دی 1395 ساعت 09:36

رسائل شاه داعی شیرازی

کتاب رسائل شاه داعی شیرازی به توسط محمدجواد ناسک جهرمی منتشر شد.

ﻛﺘﺎب ﻣﺒﺎﻧﯽ اﻟﻠﻐﺔ اﺛﺮ ﻣﻴﺮزا ﻣﻬﺪﯼ ﺧﺎن اﺳﺘﺮﺁﺑﺎدﯼ، رﺳﺎﻟﻪی ﻣﺴﺘﻘﻠی اﺳﺖ ﻛﻪ در ﻗﺮن ﻳﺎزدﻫﻢ در ﻗﻮاﻋﺪ دﺳﺘﻮری و ﻧﮕﺎرﺷی ﺗﺮﻛی ﺟﻐﺘﺎﻳی: اوزﺑﻜی ﺗﺎﻟﻴﻒ ﺷﺪه اﺳﺖ.

کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌کند: سخنرانی دکتر پدرام خسرونژاد با موضوع تمثال‌های امیرالمومنین (ع) در عصر ناصری

مطالب این شماره را در پیوند زیر بخوانید.

سه شنبه, 14 دی 1395 ساعت 08:34

رویدادهایی که امروز خبری می شود

دیدار نوری المالکی معاون رییس جمهوری عراق با رییس مجلس شورای اسلامی، نمایشگاه اشیای میراثی استردادی از ایتالیا،افتتاح سامانه الکترونیک اتحادیه املاک، راهپیمایی گسترده مردم تونس علیه رژیم صهیونیستی و رای گیری در مجلس عراق در خصوص طرح اصلاحات العبادی از مهم ترین رویدادهای امروز (سه شنبه) ایران و جهان است که از سوی خبرنگاران و عکاسان ایرنا پوشش خبری داده می شود.
سه شنبه, 14 دی 1395 ساعت 08:22

ابتکار: ناشران کتاب های نخوانده

«ناشران کتاب های نخوانده»، «اصلاحات روی خط انتخابات»، «اوراق خزانه علیه بازار سرمایه» و «عقیم سازی در دادگاه اخلاق» از مهم ترین موضوع های اختصاصی روزنامه ابتکار در شماره سه شنبه 14 دی است.
نخستین همایش تجلیل از خادمان قرآنی اربعین حسینی با حضور شماری از مسوولان قرآنی کشور، قاریان بین المللی، خادمان قرآنی کشور و علاقه مندان به فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.
وزیر آموزش وپرورش با اشاره به الکترونیکی شدن محتوای آموزشی گفت: هر چند انتشار محتوای کتب درسی به صورت الکترونیکی علاوه بر سرعت در فرآیند تعلیم و تربیت، ما را به تحقق عدالت آموزشی نزدیکتر می کند اما در این خصوص باید به صورت تلفیقی عمل کنیم و توزیع کتب درسی از طریق کتاب فروشی ها نیز ادامه یابد.
وزیر آموزش و پرورش، رضوان حکیم زاده را به عنوان سرپرست معاونت آموزش ابتدایی این وزارت منصوب کرد.
وزیر آموزش و پرورش، رضوان حکیم زاده را به عنوان سرپرست معاونت آموزش ابتدایی این وزارت منصوب کرد.
تعامل روسیه و ایران اهرم نجات سوریه از دام توطئه؛ بمباران مواضع تروریست ها در شمال سوریه توسط جنگنده های ترکیه و روسیه؛ توجه رسانه‌های چین به تلاش‌های ایران، روسیه و ترکیه برای مذاکرات صلح در سوریه؛ هلاکت یکی دیگر از سرکرده های گروه تروریستی جبهه النصره؛ تسلط ارتش سوریه بر مقر گردان موشکی در غوطه شرقی و سفر نخست وزیر سوریه به حلب؛ از خبرهای مهم روز دوشنبه سوریه است.
دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: این کارگروه برای هویت بخشی مد و لباس، بدنبال تلاش برای ایجاد ساختار اداری مناسب و ارتباط بین حوزه های مختلف است.
بلگراد – ایرنا – تحلیل گر ارشد صرب در امور بین المللی تاکید کرد که برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) از همه اتهام های دروغین آمریکا علیه برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران پرده برداشت.
دوشنبه, 13 دی 1395 ساعت 17:10

واشنگتن پست : نظم جهانی جدید 2017

روزنامه واشنگتن پست نوشت: سوال مهمی که در سال 2017 مطرح خواهد بود، این است که آیا شاهد زوال تدریجی نظم بین المللی هستیم که بعد از جنگ جهانی دوم در جهان حاکم شد و تحت سلطه قدرت اقتصادی و نظامی آمریکا بود؟
نویسنده اثر 'وقتی بابام کوچک بود' درباره هدف و محتوای کتاب خود گفت: یادآوری دوران کودکی پدران ، به نوعی گوشزد اشتباهات اتفاق افتاده برای آنها و نیز عدم سختگیری نسبت به هیجانات کودکان امروز است.
صفحه15 از674

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار