چهارشنبه, 20 ارديبهشت 1396 ساعت 14:12

علی پویان‌مهر به عنوان آرشیویست برگزیده و برتر کشور شناخته شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

به مناسب ۱۹ اردیبهشت روز «اسناد ملی و میراث مکتوب» مراسم بزرگداشتی در سالن همایش‌های آرشیو ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار گردید. در این مراسم آقای علی پویان‌مهر-مسئول آرشیو اسناد کتابخانه مجلس شورای اسلامی- به عنوان آرشیویست برگزیده و برتر کشور در سال 95 شناخته شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، این مراسم با حضور جمشید انصاری، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری  و استخدامی کشور، اشرف بروجردی، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی، شهرام یوسفی‌فر معاون اسناد ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی، مهدی حجت رئیس شورای اسناد ملی و جمعی از صاحب نظران و کارشناسان این حوزه برگزار شد.

در این مراسم که از ساعت ۹ تا ۱۱ روزسه شنبه  در سالن همایش‌های آرشیو ملی برگزار شد، ضمن تجلیل از آرشیویست‌های نمونه کشور ، اهداگران اسناد و کارشناسان برتر حوزه اسناد ملی، از دستگاه های برتر در حوزه اسناد نیز تقدیر به عمل آمد.

در آرشیو اسناد مجلس حدود چهارده میلیون برگ سند تاریخی نگهداری می‌شود که منبعی معتبر برای پزوهش‌های اسنادی و مورد رجوع اغلب پژوهشگران نویسندگان و دانشجویان دوره‌های کارشناسی کارشناسی ارشد و دکتری می باشد آرشیو اسناد کتابخانه در راستای خدمت رسانی به فرهیختگان همیشه پیشقدم و در صدر جدول خدمت رسانی به مراجعین حضور داشته است

در نهایت مسئول آرشیو اسناد کتابخانه مجلس شورای اسلامی آقای علی پویان مهر به عنوان آرشیویست برگزیده و برتر کشور در سال 95 شناخته و در سالن همایش‌های آرشیو ملی  از ایشان تجلیل به عمل آمد.  

متن تقدیر‌نامه

جناب آقای علی پویان‌مهر

کارشناس اسناد کتابخانه،‌ موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام

خدمت به فرهنگ این مرز و بوم، لوح افتخاری زرین و پشتوانه‌ای معنوی و گرانسنگ است که خدمتگزاران اسناد ملی و میراث مکتوب،‌ به آن مفتخرند.

بدون شک تلاش ارزنده،‌ عملکرد مؤثر و علاقه و پشتکار جنابعالی در این زمینه،‌ قابل سپاس است. لذا از جنابعالی صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و این لوح تقدیر،‌ پیشکش حضور پر‌لطفتان می‌گردد.

از درگاه ایزد‌منان و حی توانا،‌ دوام صحت،‌ سعادت و تداوم حضور و تأثیر آن بزرگوار در خدمت‌گزاری به فرهنگ ایران‌زمین را مسئلت دارم.

اشرف بروجردی

photo 2017-05-10 09-29-04

photo 2017-05-10 09-29-45

photo 2017-05-10 09-29-17

photo 2017-05-10 09-28-56

اطلاعات تکميلي

خواندن 2049 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار