چهارشنبه, 20 ارديبهشت 1396 ساعت 14:01

دستیابی نمایشگاه کتاب تهران به رده بین المللی با تفکر بسیجی رخ داد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
معاون بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفان جایگاه نمایشگاه بین المللی تهران را رفیع خواند و گفت: دستیابی نمایشگاه کتاب تهران به دومین رده استانداردهای بین‌المللی با استفاده از تفکر بسیجی رخ داده است.
به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، سردار خادم حسینی در حاشیه بازدید از
سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران معتقد به ارزش‌های دینی است و ظرفیت غنی بالایی در عرصه فرهنگ دارد، افزود: باید با بالا بردن استانداردها بتوانیم این غنای فرهنگی را در جهان نشر دهیم.
معاون بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفان اظهار داشت: دستیابی نمایشگاه کتاب تهران به دومین رده استانداردهای بین‌المللی با استفاده از تفکر بسیجی رخ داده است از این رو براین باوریم هر کسی که جریان‌های داخلی را به سمت رده‌های اول استانداردهای بین‌المللی هدایت کند، بسیجی است.
خادم حسینی افزود: نمایشگاه کتاب تهران به عنوان یک رویداد منحصربفرد، فرصتی استثنایی است تا به سمت استانداردهای بین‌المللی حرکت کنیم و معارف حقه دینی خود را در معرض نمایش جهان قرار دهیم.
وی در ادامه با طرح این پرسش که چرا بسیاری از جمعیت جهان با موضوع مهدویت آشنا نیستند؟ گفت: موظف هستیم با روش‌، زبان و الگوهایی که اهل فن بیان می‌کنند، دنیا را با مفهوم ارزش‌های خود آشنا کنیم.
سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار ' یک کتاب بیشتر بخوانیم' تا 23 اردیبهشت همه روزه از ساعت 10 تا 20 در نمایشگاه شهر آفتاب پذیرای علاقه مندان و بازدید کنندگان از رویداد بزرگ فرهنگی است.
فراهنگ**1355**1027**خبرنگار: علی اکبر قزوینیان**انتشار: جواد دهقانی

اطلاعات تکميلي

خواندن 1863 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار