چهارشنبه, 18 اسفند 1395 ساعت 11:28

فهرستی از کتاب‌های چاپ‌شده و زیر چاپ انتشارات اریش تا امروز

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

عناوین این این انتشارات به قرار زیر است.

«باد جایی خسته خواهد شد»؛ حمید احمدی: این کتاب مجموعه‌ای از شعرهای مینیمال‌ حمید احمدی است که همراه با تصویرگری‌های ضحی پاکزاد، در قطع رقعی و هزار نسخه، در 92 صفحه به بهای 8 هزار تومان وارد بازار کتاب شده است.

«فیروزکوه و فرازهایی از تاریخ مازندران»؛ خلیل‌الله بهزاد(باطبی فیروزکوهی): این کتاب جلد دوم از مجموعه‌پژوهش‌های خلیل‌الله بهزاد در زمینة تاریخ محلی مازندران و به‌ویژه شهرستان فیروزکوه است. در جلد اول، تاریخ این منطقه در قرون پیش از اسلام شرح داده شده است و کتاب حاضر شرح تاریخ این منطقه را در قرون اسلامی(پس از حملة اعراب به ایران ادامه داده‌است. در خلال مباحث این کتاب، بناهای تاریخی و تاریخچة آن‌ها، جغرافیای تاریخی و حدود مرزهای سیاسی و همچنین شخصیت‌های برجستة قدیم و معاصر این سرزمین معرفی شده است. این کتاب در قطع وزیری و شمارگان هزار نسخه، 176 صفحه و بهای 20 هزار تومان وارد بازار کتاب شده‌است.

رمان «مهمانی آخر»؛ حمید قره‌داغلی: این رمان نخستین رمان نویسنده است. این داستان که در فضایی روانی رقم می‌خورد، در قطع رقعی، شمارگان 500 نسخه، 150 صفحه و بهای 10 هزار تومان وارد بازار کتاب شده‌است.

مجموعه‌شعر «ما همیشه سه نفر بودیم»؛ مجتبی مرادی: این مجموعه شعر سپید که عاشقانه‌های مجتبی مرادی را دربردارد، در قطع رقعی، شمارگان 500 نسخه، 84 صفحه و بهای 8 هزار تومان آمادۀ ورود به بازار کتاب است.

رمان «پانسیون»؛ زهره الحمدی: این رمان، فراز و فرودهای زندگی سه دختر جوان شهرستانی را که با هم در پانسیونی در تهران زندگی می‌کنند، در مقطع زمانی خاصی نشان می‌دهد. این کتاب در قطع رقعی، شمارگان 500 نسخه، 152 صفحه و بهای 10 هزار تومان آمادة ورود به بازار کتاب ‌است.

کتاب‌های زیر چاپ:

نمایشنامۀ «چه‌گوارا(همراه یک نمایشنامۀ دیگر: صبحانه برای ایکاروس)»؛ حمیدرضا نعیمی

نمایشنامۀ «آژاکس(همراه یک نمایشنامۀ دیگر: سنه‌کا)»؛ حمیدرضا نعیمی

مجموعه‌شعر «همواره در بزنگاه به هم رسیده‌ایم»؛ حمیدرضا نعیمی

اطلاعات تکميلي

خواندن 2079 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار