چاپ کردن این صفحه
یکشنبه, 17 بهمن 1395 ساعت 08:04

نمایشگاه «هنر متعالی» از 15 تا 22 بهمن 1395

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

در این نمایشگاه آثار فاخر اساتید برجسته هنرهای سنتی ایران در نمایشگاه «هنر متعالی» به مدت یک هفته برای عموم علاقه‌مندان به نمایش درخواهد آمد.

به نقل از روابط عمومی نمایشگاه هنر متعالی، در این نمایشگاه آثاری از اساتید ارجمند نصرالله افجه­‌ای، غلامحسین امیرخانی، محمد جلیل رسولی، عبدالصمد حاج­‌صمدی، یدالله کابلی خوانساری، محمدباقر آقامیری، مجتبی ملک­‌زاده، حمید ملکیان، حمید عجمی، سلیمان سعید‌آبادی، امیر طهماسبی، مسعود فاضلی مقدم و نوشین نظری به نمایش درخواهد آمد.

بر اساس این گزارش این اساتید آثار خود را در رشته‌های نقاشی خط، خوشنویسی به خطوط نستعلیق، شکسته نستعلیق، ثلث، رقاع و معلی، نگارگری، گل و مرغ، تذهیب، تشعیر و جلدسازی سنتی ارائه خواهد داد.

نمایشگاه حاضر سومین دوره از مجموعه نمایشگاه‌هایی است که تحت عنوان پروژه جهانی هنر متعالی در ایران و سایر کشورها برگزار می‌شود.

طی دو دوره گذشته این نمایشگاه در قصر الامارات شهر ابوظبی کشور امارات عربی متحده و مرکز آموزش و پژوهش‌های بین‌المللی وزارت امور خارجه در تهران برگزار شده و با استقبال کم‌نظیری مواجه شده است.

برگزار کننده نمایشگاه موسسه فرهنگی آراد و میزبان این دوره از نمایشگاه «هنرمتعالی» موسسه فرهنگی کشورهای عضو اکو بوده که 10 کشور منطقه عضو این اتحادیه هستند و البته این موسسه بین‌المللی عهده‌دار تنظیم روابط فرهنگی و انجام هماهنگی‌های فرهنگی بین این کشورها است.

این نمایشگاه عصر روز جمعه 15 بهمن 95 به صورت رسمی افتتاح گردید و گالری دیپلماتیک موسسه فرهنگی اکو به آدرس تهران، اقدسیه، خیابان موحد دانش، خیابان نیلوفر، پلاک 3 از 16 تا 22 بهمن، همه روزه از ساعت 10 تا 19 پذیرای عموم علاقه‌مندان خواهد بود.

موسسه فرهنگی آراد به عنوان یک شرکت فعال در حوزه برگزاری مراسم و رویدادهای فرهنگی خصوصا جشنواره ها و نمایشگاه ها فعال است. این شرکت در حال حاضر به عنوان دبیرخانه دائمی پروژه جهانی هنر متعالی عهده دار برگزاری نمایشگاه هنر متعالی در تهران است.

اطلاعات تکميلي

خواندن 2383 دفعه
خبرنگاران کتاب

آخرین‌ها از خبرنگاران کتاب