دوشنبه, 20 دی 1395 ساعت 10:26

یورونیوز: آخرین صفحه از کتاب هاشمی رفسنجانی در جماران ورق خورد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
تهران – ایرنا – شبکه تلویزیونی یورونیوز در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی گزارش داد: آخرین صفحه از کتاب زندگی اکبر هاشمی رفسنجانی یکی از معماران سیاسی جمهوری اسلامی ایران، در (حسینیه) جماران و درمیان خیل هواداران خود ورق خورد.
شبکه تلویزیونی یورونیوز روز دوشنبه خبر درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را با قراردادن در صدر خبری امروز خود، گزارش داد:هزاران نفر از مردم و مقامات ایران برای خداحافظی از وی در حسینیه جماران حاضر شدند.
یورونیوز گزارش داد محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران نیز دراین محل حاضر بود و به این شبکه تلویزیونی گفت: یکی از بزرگترین استوانه های های انقلاب، یار امام و یار رهبری از دست ما رفت.
یک کارشناس مسائل استراتژیک نیز در جماران به یورونیوز گفت: هیچ حادثه ای در دوران انقلاب نداریم، مگر اینکه آقای هاشمی رفسنجانی در آن نقش تعیین کننده داشت و در تمام مشکلات پس از انقلاب ایشان مرجع و ملجاء برای حل مسائل بودند.
خبرنگار یورونیوز از جماران گزارش داد: آخرین صفحه از کتاب زندگی اکبر هاشمی رفسنجانی یکی از معماران سیاسی جمهوری اسلامی ایران ، اینجا (جماران) و درمیان خیل هواداران خود ورق خورد تا روز سه شنبه از دانشگاه تهران به سوی ماوای ابدی اش تشییع شود.
به گزارش ایرنا، آیت الله هاشمی رفسنجانی شب گذشته (یکشنبه) در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبرمعظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی، ارتحال رفیق دیرین و همسنگر و همگام دوران مبارزات نهضت اسلامی حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.
براساس اعلام روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیکر ایشان صبح روز سه شنبه - 21 دی- طی مراسمی تشییع خواهد شد.
اروپام **1302**1590
مترجم: بهروز وفاداری - انتشار دهندهک محمد حسن دوستارگان

اطلاعات تکميلي

خواندن 1944 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار