یکشنبه, 19 دی 1395 ساعت 16:05

سالاری:رفتن مسجد جامعی به کتابخانه ملی قطعی شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
نائب رییس فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر تهران از قطعی شدن رفتن مسجد جامعی به سازمان اسناد و کتابخانه ملی خبر داد.
به گزارش ایرنا محمد سالاری روز یکشنبه با اشاره به اینکه موضوع رفتن مسجد جامعی از شورای شهر روز سه شنبه در جلسه علنی شورای شهر مطرح می شود، گفت: ایشان محور اصلاح‌طلبان در شورا هستند و با رفتن ایشان خلائی در شورا ایجاد می شود.
وی تاکید کرد: جایگاه واقعی مسجد جامعی فعالیت در حوزه فرهنگ و اجتماعی بویژه کتاب و کتابخوانی کشور است.
وی با بیان اینکه احمد مسجد جامعی از محبوبیت خاصی بین اهل هنر و فرهنگ برخوردار است، عنوان کرد: مسئولیت در سازمان اسناد و کتابخانه ملی، جایگاه مناسبی برای بهره مندی کشور و شهر تهران از ظرفیت های ایشان می باشد.
سالاری یادآور شد: ایشان جزو سرمایه های فرهنگی کشور هستند که در طول فعالیت های خود در شورای شهر تاثیر مثبتی در تعاملات بین اعضای شورا داشته اند.
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: مسجد جامعی همواره یکی از اعضای تاثیرگذار شورای شهر بوده که هویت بخشی به شهر تهران ، افزایش نظارت اجتماعی نهادینه کردن تشکل های مردم نهاد و تخصصی کردن ماموریت های فرهنگی و اجتماعی در شهر بخشی از مجموعه فعالیت های تاثیرگذار وی است.
این عضو شورای شهر تهران افزود: هرچند با رفتن ایشان خلائی در شورا ایجاد می شود اما مطمئنا ایشان مانند گذشته در هر سمتی باشند بسیار تاثیرگذار خواهند بود و به ارتقا فرهنگ شهر و کشور کمک خواهند کرد.
سالاری در پایان اعلام کرد: بار فتن احمد مسجد جامعی از شورا ، افشین حبیب زاده از اعضای اصلاح طلب و عضو حزب اسلامی کار جایگزین وی خواهد شد.
پیش از این اخبار شبکه های مختلف مجاری از احتمال پیوستن احمد مسجد جامعی به دولت و حضور وی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی خبر داده بودند.
احمد مسجد جامعی که در حال حاضر، عضو شورای اسلامی شهر تهران است، سابقه سکانداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در کارنامه خود دارد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه آقاامینی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهران/1109/7244 / 1539

اطلاعات تکميلي

خواندن 1540 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار