شنبه, 18 دی 1395 ساعت 13:16

کتاب «دانشنامه جهانی شدن» نقد می‌شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

کتاب «دانشنامه جهانی شدن» با همکاری فصلنامه نقد کتاب اطلاع‌رسانی و ارتباطات در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب نقد می‌شود.

 به نقل از روابط عمومی خانه کتاب، سیدصادق سجادی، کامران فانی، نورالله مرادی، محبوبه مهاجر، مسعود کوثری و داریوش مطلبی به نقد و بررسی کتاب «دانشنامه جهانی شدن» می‌پردازند.

«دانشنامه جهانی شدن» به کوشش جرج ریتزر و با ترجمه نوراله مرادی و محبوبه مهاجر منتشر شده است. نسخه انگلیسی این دانشنامه مشتمل بر پنج جلد است اما ترجمه فارسی آن در سه جلد کتاب گردآوری شده است.

در این دانشنامه تمامی مداخل مرتبط با جهانی شدن از سوی پژوهشگران و محققان در سراسر جهان گردآوری و در این دانشنامه ارائه شده است.

این کتاب دانشنامه‌ای است تخصصی، حاوی بیش از ششصد مدخل مفهومی در زمینه (جهانی شدن) که به همت 421 دانشمند متخصص از سراسر جهان تالیف شده است. پرفسور جورج ریترز، سرویراستار این اثر، استاد برجسته آمریکایی است که کتاب‌ها و مقالات متعددی از او منتشر شده و در زمینه (جهانی شدن) یکی از افراد صاحب‌نام است، تا آنجا که پاره‌ای از اصطلاحات در حوزه جهانی شدن را او برای نخستین بار مطرح کرده است.

نقد و بررسی کتاب «دانشنامه جهانی شدن» یکشنبه 19 دی‌ماه ساعت 15 تا 17 در سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه نصیر، سرای اهل قلم، شماره 2 برگزار می‌شود.

 منبع: ایبنا

اطلاعات تکميلي

خواندن 1279 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار