جمعه, 17 دی 1395 ساعت 10:41

برجام در کنار توان نظامی کشور، مایه تثبیت امنیت ملی شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برجام در کنار تقویت توان نظامی کشور، موجب تثبیت امنیت ملی شد.
به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدار حسن رستگارپناه پنجشنبه شب در کانون فرهنگی هنری شهید حسین محمدیانی سبزوار در جمع خبرنگاران افزود: نمی توان برجام یا حوزه نظامی را به تنهایی و جدا از یکدیگر در تثبیت امنیت کشور موثر دانست و باید هر 2 عنصر را در کنار هم قرار داد.
وی ادامه داد: مقوله تامین امنیت کشور شامل عوامل مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی است و این عناصر درهم تنیده را نمی توان از یکدیگر جدا دانست.
رستگارپناه عنوان کرد: طرح موضوعاتی از جمله کاهش قدرت نظامی موجب افزایش امنیت در کشور نمی شود.
رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: در خلیج فارس از حدود و مرزهای کشور حراست می شود و اگر کشوری در این محدوده تجاوزی انجام دهد با آن برخورد می شود.
وی افزود: سیاست جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه، دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و حمایت از جریان مقاومت است.

* فضای مجازی باید سنگر دفاع از ارزش های انقلاب باشد
رئیس تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: جوانان و نوجوانان تلاش کنند تا فضای مجازی تبدیل به سنگری برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی شود.
سردار رستگارپناه افزود: نباید به دشمن اجازه داد فضای مجازی را به جبهه ای برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی تبدیل کند زیرا دشمن از طریق فضای مجازی درصدد تغییر اندیشه و اعتقادات جوانان نسبت به انقلاب و اسلام است.
وی شهید مطهری را حاصل و ثمره تفکر انقلاب اسلامی دانست و گفت: اشاعه اندیشه های این شهید بزرگ انقلاب اسلامی را از گزند آفت های مختلف فکری حفظ می کند.
وی ادامه داد: جوانان ارزشی و انقلابی باید اندیشه های شهید مطهری را بشناسند و از این تفکر برای پاسخگویی به شبهات دشمن در مورد انقلاب اسلامی بهره ببرند.
وی یادآور شد: در دوران قبل از انقلاب دسترسی به کتاب های شهید مطهری بسیار سخت بود، اما امروز که کتابهای این شهید عزیز در دسترس قرار دارد باید از فرصت استفاده کرد و زمینه را برای آشنایی نسل های آینده با اندیشه این شهید عزیز فراهم کرد.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
خبرنگار: جواد پورسخاوت ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
8144/7500/5132

اطلاعات تکميلي

خواندن 1469 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار