چهارشنبه, 15 دی 1395 ساعت 16:34

روسیه: آمریکا شریک جنایات تروریست های ضدسوری است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: آمریکا در جنایات تروریست های ضدسوری شریک است و باید پاسخگوی این اقدام ها باشد.
به گزارش ایرنا، سخنگوی وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه همچنین گفت: ایالات متحده دیر یا زود باید پاسخگوی زیان های سنگین وارده به اقتصاد سوریه باشد.
شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه به نقل از ژنرال ایگور کوناشنکوف گفت: تلاش رئیس سازمان سیا برای شانه خالی کردن از مسئولیت اقدام های ضدسوری و متهم کردن روسیه در این مساله بی نتیجه است و نمی تواند واشنگتن را از ضرورت پاسخگویی نجات دهد.
وی افزود: اظهارات رئیس سیا در واقع رجز خوانی دولت باراک اوباما در پایان کار خود است.
به گزارش رسانه های روسی، جان برنان رئیس سازمان سیا روز سه شنبه در اظهارات خود روسیه را متهم کرد که در بمباران سوریه تمام مراکز و زیرساخت های این کشور را نابود می کند.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه با رد این ادعاها گفت: با نزدیک شدن زمان پایان کار دولت اوباما، مقام های دولت بر رجزخوانی های خود افزوده و اظهارات ضدروسی بیشتری بیان می کنند.
کوناشنکوف افزود: رئیس سیا باید آگاه باشد که ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا مدت ها پیش از آغاز عملیات هوافضای روسیه در سوریه، به زیرساخت ها و تاسیسات حیاتی این کشور ضربه های سخت وارد کرد تا دولت قانونی بشار اسد را تضعیف کند، اما در این میان، حتی یک مرکز نفتی تحت کنترل داعش از سوی ائتلاف بمباران نشد که بسیار حیرت آور است.
مقام روسی در پایان خاطرنشان کرد: استخراج و قاچاق نفت به تروریست های داعشی امکان کسب دهها میلیون درآمد ماهانه را داد تا اینکه بتوانند تروریست های بیشتر و نیروهای تازه نفس اجیر کنند.
اروپام*391 انتشار دهنده: هادی مولوی نیا

اطلاعات تکميلي

خواندن 1752 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار