سه شنبه, 14 دی 1395 ساعت 12:00

سیستم های شنود الکترونیکی و راداری پدافند هوایی چندین برابر شده است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) گفت: امروز به فضل الهی و همت رزمندگان سرافراز شاغل در این قرارگاه سیستم های موشکی، شنود الکترونیکی و سیستم های راداری ما چندین برابر شده اند و ما می توانیم با تهدیدات روز دنیا دست و پنجه نرم کنیم.
به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی روز سه شنبه در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از 33 پژوهشگر برتر پدافند هوایی که صبح امروز (سه شنبه) در نخستین جشنواره تکریم پژوهشگران قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) برگزار شد، این مطلب را در جمع خبرنگاران عنوان کرد.
وی در خصوص برگزاری این جشنواره تکریم از پژوهشگران قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) نیز توضیح داد و گفت: این نخستین جشنواره تکریم از پژوهشگران برتر است که هم برای کارکنان وظیفه و کارکنان پایور این قرارگاه برگزار می شود.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) اضافه کرد: نزدیک به 9 سال است که از تشکیل و تاسیس قرارگاه پدافند هوایی می گذرد که در این سال ها برکات حاصل شده دستاورد همین پژوهش ها بوده است.
امیر سرتیپ اسماعیلی اظهار کرد: در قرارگاه پدافند هوایی بر اساس منویات فرمانده معظم کل قوا به سه بخش، دقت ویژه ای کرده ایم؛ یک بخش حامیان پژوهشگران است؛ بخش دیگر خود پژوهشگران هستند که باید خود را همرزمان قرارگاه پدافند هوایی بدانند و این امر محقق شده است.
وی افزود: بخش سوم یعنی آنچه که برای پرواز قزاقستانی رخ داد و آنچه که برای کوادکوپتر بالای سر مجموعه شهید مطهری در تهران بزرگ رخ داد همه حاصل دست رنج های پژوهشگران قرارگاه پدافند هوایی است.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ادامه داد: ما در این حوزه فقط به سامانه ها توجه نکرده ایم و در بحث علوم اجتماعی در قرارگاه پدافند هوایی خیلی کار شده است زیرا وقتی ما سه هزار و 700 نقطه گسترش داریم ممکن است 5 نفر یا 50 نفر در نقطه ای باشند که فاصله زیادی از شهرها و مراکز تجمعی دارند و آنها باید بتوانند خودشان و سیستم شان را اداره کنند.
33 پژوهشگر برتر پدافند هوایی صبح امروز (سه شنبه) در نخستین جشنواره تکریم پژوهشگران قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) از سوی امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده این قرارگاه تجلیل شدند.
همچنین در ادامه این جشنواره از 8 جلد کتاب راهبردی در حوزه نظامی رونمایی شد.
نخستین جشنواره تکریم پژوهشگران قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با شعار حمایت از پژوهش تا سرپنجه ها و با هدف به اندیشه ورزی و رهنمودن شدن به راهی جهت فکر کردن و تقویت جایگاه پژوهش در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
در این جشنواره یکروزه جمعی از فرماندهان و مسوولین عالی رتبه ارتش و نیروهای مسلح حضور داشتند.
اجتمام(3)**7029**1569**خبرنگار: فرهاد شرف پور **انتشار: علی حبیبی

اطلاعات تکميلي

خواندن 1034 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار