دوشنبه, 13 دی 1395 ساعت 12:49

قالیباف در مورد پرونده تحقیق و تفحص از شهرداری تهران به اعضای کمیسیون عمران مجلس توضیح می دهد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده تحقیق و تفحص از شهرداری تهران دوشنبه هفته آینده با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران در این کمیسیون بررسی می شود.
محمدرضا رضایی کوچی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: آخرین جلسه پیگیری تحقیق و تفحص از پرونده شهرداری تهران دوشنبه آینده در کمیسیون عمران مجلس برگزار می شود و این جلسه آخرین جلسه بررسی این موضوع است و نتیجه نهایی پس از این جلسه اعلام می شود.
وی با یادآوری این که قالیباف پیش از این هم در جلسه کمیسیون عمران برای بررسی این پرونده حضور یافته بود، خاطرنشان کرد: جلسه روز دوشنبه آخرین جلسه بررسی این پرونده است و ما جمع بندی نهایی را اعلام می کنیم.
به گزارش ایرنا، قاسم میرزایی نماینده دماوند و یکی از متقاضیان طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران پیش از این اعلام کرده بود که طرح تحقیق و تفحص از املاک شهرداری تهران دارای سه بند است.
وی صدور مجوزها و پروانه‌های ساخت بی‌حساب و کتاب، بحث انتصاب‌های ناصحیح در شهرداری و همچنین موضوع واگذاری بی‌حساب و کتاب املاک نجومی را از محورهای تحقیق و تفحص مجلس از شهرداری تهران عنوان کرد.
سیام**9121 **1336خبرنگار: سمیه لاری** انتشار: مهرنوش خانزائی

اطلاعات تکميلي

خواندن 1059 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار