چاپ کردن این صفحه
یکشنبه, 12 دی 1395 ساعت 17:26

انفجار بمب تایمری در ایتالیا یک مجروح گرفت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
یک مامور پلیس بر اثر انفجار یک بمب تایمری در شهر فلورانس در شمال ایتالیا مجروح شد.
به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی ایتالیا (انسا)، در پی انفجار یک بمب تایمری در مقابل یک کتاب فروشی نزدیک به محافل جنبش سیاسی افراطی موسوم به 'کازاپوند' ، یک مامور پلیس مجروح شد.
بر اساس این گزارش، یک واحد گشتی پلیس در شهر فلورانس در شمال ایتالیا، بامداد امروز ساعت 5:30 به وقت محلی، یک بسته مشکوک را در مقابل یک کتاب فروشی که گفته می شود نزدیک به محافل جنبش افراطی کازاپوند است را کشف کرد و بلافاصله ماموران خنثی کننده بمب مداخله و سعی بر خنثی کردن این بسته بمبی کردند.
در عملیات خنثی سازی بمب، یکی از ماموران بر اثر انفجار مجروح و به بیمارستان منتقل شد. این مامور پلیس که تحت عمل جراحی قرار گرفته است، امکان دارد یک چشم خود را از دست بدهد، این بمب با سیم به یک تایمر متصل بود. اکنون ماموران پلیس علمی و ضد تروریسم در محل حضور پیدا کرده و در حال بررسی شرایط هستند.
پلیس اعلام کرد که این بمب گذاری با توجه به نوع بمب و هدف آن، یقینا یک هویت سیاسی دارد، هنوز کسی مسوولیت این بمب گذاری را بر عهده نگرفته است. کازاپوند یک جنبش سیاسی افراطی ایتالیایی با گرایشات فاشیستی است که نه راست گرا و نه چپ گرا محسوب می شود. این حزب در سال 2008 میلادی به عنوان یک انجمن اجتماعی تشکیل شد.
اروپام**461 **1908

اطلاعات تکميلي

خواندن 1422 دفعه
خبرنگاران کتاب

آخرین‌ها از خبرنگاران کتاب