یکشنبه, 12 دی 1395 ساعت 14:32

پویانمایی «دختر جنوب» مراحل پیش تولید را سپری می کند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
فیلم پویانمایی «دختر جنوب» به کارگردانی حسین ملایمی و شیرین سوهانی مراحل پیش تولید را سپری می‌کند.
به ‌گزارش ایرنا از کانون پرورش فکری، اکنون نگارش فیلمنامه «دختر جنوب» به پایان رسیده است. این اثر به تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با تکنیک دوبعدی - دیجیتال سل ساخته خواهد شد.
این فیلم موسیقی محور، درباره دختری نوجوان است که در مسیر رسیدن به اهداف بلند پروازانه خود با تردید روبرو می‌شود و ناگزیر باید دست به انتخاب بزند.
پویانمایی «دختر جنوب» در 10 دقیقه ساخته خواهد شد و حسین ملایمی پیش از این ساخت پویانمایی های «سوسک کوچک» و «بدو رستم بدو» را در پرونده کاری خود ثبت کرده است.
پویانمایی «پنکه» نیز اثری است به کارگردانی شیرین سوهانی که پیش از این موفقیت‌های گوناگونی را کسب کرده است.

** «کارخانه همه کاره»
«کارخانه همه‌ کاره» کتابی است به قلم و تصویر نورالدین زرین‌کلک که شگفتی‌های فیزیکی بدن انسان را به کودکان می‌آموزد.
به گزارش کانون پرورش فکری، «کارخانه همه‌کاره» داستان پدر و پسری است که در کنار هم به کشف و شناخت کاربردهای مختلف اعضای بدن می‌رسند. ن
ورالدین زرین‌کلک کوشیده با زبان و تصاویر ساده، مهمترین مفاهیمی را که یک کودک باید بداند را به او بیاموزد.
«کارخانه همه‌کاره» برای نخستین بار در سال 1368 منتشر شده و انتشارات کانون پرورش فکری‌ کودکان و نوجوانان که مدتی است اقدام به انتشار آثار فاخر خود در سال‌های گذشته کرده، این اثر نورالدین زرین‌کلک را نیز وارد بازار نشر کرده است.
در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: پدرم یک کارخانه کوچک دارد که بیشتر وسایل خانه را در آنجا تعمیر می‌کند. هر وقت به کارگاه کوچکش می‌روم، شباهت بین ابزارهایش و بدن انسان را برایم بازگو می‌کند. او می‌گوید که آدم یک جرثقیل همه کاره است! آیا باور می‌کنید؟ ‌اگر باور نمی‌کنید، حتما این کتاب را بخوانید.
زرین‌کلک کتابی تصویری را خلق کرده که کودکان می‌توانند بعد از شناخت کامل ابزارآلات و کاربرد آن به کشف و شهود در خود بپردازند و ویژگی‌های مشابه را در خود کشف کنند.
«پدرم می‌گوید: آدم خیلی بیشتر از اینهاست و با ابزارهایی که در خودش دارد، کارهای زیادی می‌تواند بکند. حالا با خودت است که آن ابزارها و کارها را پیدا کنی.»
این کتاب آموزشی 32 هزار ریال قیمت دارد و برای گروه سنی «ب» (6 تا 9 سال) منتشر شده است.
فراهنگ ** 1883 ** 1071 ** دریافت کننده: مریم جلوداران ** انتشار دهنده: امید غیاثوند

اطلاعات تکميلي

خواندن 1383 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار