چهارشنبه, 08 دی 1395 ساعت 11:20

جانشین رئیس سازمان بسیج: حماسه 9 دی حرکت ملی و متعلق به همه مردم است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: حماسه عظیم نهم دی سال 88، متعلق به همه آحاد مردم و یک حرکت ملی و حماسی ملت بود.
سردار علی فضلی سه شنبه شب در حاشیه همایش علمداران بصیرت درمهدی شهر استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران، با تاکید بر اینکه همه باید در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی حضور داشته باشند، بیان داشت: در نهم دی 88 همه با سلایق مختلف آمدند و میثاق با ولایت را به نمایش گذاشتند و امروز هم همه باید با سلایق مختلف در این مراسم شرکت کنند،
وی یادآور شد: دو عامل بصیرت مردم و ایمان برگرفته از مکتب عاشورا در ایجاد حمایه ماندگار نهم دی نقش آفرینی داشت.
سردار فضلی با اشاره به اینکه رهبری می‌فرمایند انقلابی و غیرانقلابی باید وارد میدان شوند، اضافه کرد: باید با همدلی و همزبانی اطلاعت خود را از ولایت و سرباز ولایت بودن نشان دهیم و نباید از حضور در مراسم نهم دی غافل شویم.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه یوم الله نهم دی باید پاسداری ومراقبت شود و برای نسل های جوان و نوجوانان و آیندگان بازخوانی شود، بیان کرد: وقتی این روز مفهوم یوم‌الله پیدا کرده است، باید در مدارس، دانشگاهها، ادارات و دستگاهها، تبیین و زوایای مختلف آن را تشریح کرد.
سردار فضلی بیان داشت: این کار کسانی است که اهل بصیرت هستند، برای بصیرت‌افزایی باید فرزندان خانواده ها که آن عرصه را ندیدند یا سن و شرایط جسمی‌ آنان اقتضا نمی‌کرد، امروز به‌خوبی در جریان قرار گیرند.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بسیج به منظور تحقق شعار سال، افزود: امروز دریادلان بسیجی با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی گام های بلندی در اقتصاد مقاومتی و عرصه‌های مختلف دفاعی، فرهنگی، هنری، راهیان نور و سازندگی برداشته است.
سردار فضلی با بیان اینکه امروز از محیط‌های کوچک و محدود تا روستاها و شهرهای بزرگ و کوچک، مجاهدت‌های مردم در تولید و تقویت و توسعه تولید و دانش‌افزایی در این حوزه قابل مشاهده است، گفت: امروز بسیجیان در حوزه کشاورزی و اقتصاد مقاومتی، کتاب های زیادی را تألیف و استادان فراوانی را هم تربیت کردند تا با همراهی مردم و کشاورزان و دامداران در اقتصاد مقاومتی اقدام بلند و عملی انجام داده باشند.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور سه شنبه شب در همایش علمداران بصیرت درمهدی شهر از ویژه برنامه های بزرگداشت حماسه 9 دی استان سمنان حضور یافت.
نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.
7470/6103
خبرنگار: علیرضا عربی ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان

اطلاعات تکميلي

خواندن 1256 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار