سه شنبه, 07 دی 1395 ساعت 21:12

پژوهشگران و طرح های پژوهشی برتر دانشگاه صنعتی شریف تجلیل شدند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
پژوهشگران، طرح ها و واحد های پژوهشی برتر دانشگاه صنعتی شریف روز سه شنبه با حضور معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم و رئیس دانشگاه صنعتی شریف با اهدای تندیس و لوح تجلیل شدند.
به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، در این مراسم از پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی شریف به مناسبت هفته پژوهش با حضور وحید احمدی معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم و دکتر محمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف در 12 بخش تجلیل شد.
از دکتر مسعود تجریشی و مهندس مجید دهبیدی پور به پاس خدمات ارزنده و ماندگار از توسعه پژوهش و فناوری در دانشگاه با اهدای تندیس تقدیر ویژه انجام شد.
در بخش برگزیدگان حوزه فناوری و ارتباط با صنعت از دکتر علی منصور پزشک به عنوان پژوهشگر برگزیده، دکتر علی ملکی به عنوان پژوهشگر جوان برگزیده و از دکتر فرزاد تهامی به عنوان پژوهشگر برگزیده در حوزه توسعه فناوری تجلیل شد.
همچنین از مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته، دفتر خدمات فناوری توسعه محصول صنعتی شریف و دفتر خدمات فناوری توسعه سامان های نوین انرژی ( توسان) شریف به لحاظ انجام حجم فعالیت های صنعتی تقدیر شد.
علاوه بر این، طرح پوشش های آبگریز نانو به عنوان طرح برگزیده برنامه تجاری سازی دانشجویی 'ترب'، موتور جستجوی هوشمند خرید به عنوان استارتاپ برگزیده شریف و نیز شرکت مدیریت و مهندسی ایده انرژی نارین به عنوان واحد فناور برگزیده مرکز رشد در بخش برگزیدگان مرکز رشد فناوری های پیشرفته تقدیر شدند.
همچنین در بخش تقدیر از یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان دانشگاه از دکتر حسام الدین ارفعی از دانشکده فیزیک، دکتر محمود فتوحی فیروز آباد از دانشگاه مهندسی برق و دکتر محسن اصغری از دانشکده مهندسی مکانیک با اهدای تندیس و لوح تجلیل شد.
در حوزه روابط بین الملل از دکتر محمد مهدی نایبی به عنوان پژوهشگر برگزیده در این حوزه و در بخش تالیف کتاب از دکتر شهریار کابلی و دکتر هاشم اورعی به عنوان مولف برگزیده دانشگاه در حوزه کتاب به زبان خارجی و دکتر سید تقی اخوان نیاکی به عنوان مولف برگزیده دانشگاه در حوزه کتاب فارسی تجلیل شد.
در بخش پژوهشگران و مولفین شایسته تقدیر، از دکتر محمد سعید سیف از دانشکده مهندسی مکانیک، دکتر محمدرضا سلطانی از دانشکده مهندسی هوافضا، دکتر حمیدرضا مداح حسینی از دانشکده مهندسی و علم مواد ، دکتر علی مدی از دانشکده مهندسی برق ، دکتر مسعود مفید از دانشکده مهندسی عمران و دکترمحمد رضا هرمزی نژاد از دانشکده شیمی به عنوان پژوهشگر شایسته تقدیر و از دکتر محمود حصارکی و دکتر مسعود نیلی به عنوان مولف شایسته تقدیر با اهدای تندیس و لوح تقدیر شد.
همچنین از دکتر محمد رضا اجتهادی به عنوان پژوهشگر برگزیده پر استناد دانشگاه و دکتر امیر شاملو و دکتر هادی پرستار به عنوان پژوهشگر برگزیده جوان دانشگاه تقدیر شد .
در بخش واحد پژوهشی برگزیده دانشگاه، پژوهشکده الکترونیک و در حوزه آزمایشگاه های پژوهشی برگزیده دانشگاه ، آزمایشگاه رباتیک اجتماعی و شناختی معرفی و با اهدای تندیس و لوح تقدیر شدند.
در بخش پژوهشگران برگزیده دانشکده ها از نظر عملکرد پژوهشی در سال 95، از 12 پژوهشگر تجلیل شد.
همچنین در این دوره از مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی شریف ، دومین جایزه پژوهشیاری جواد موفقیان به مجید حاجی حسینی از دانشکده مهندسی مکانیک همراه با تندیس و لوح تقدیر اعطا شد .
علمی **9340**1311**1440
خبرنگار:منیره ابراهیم زاده** انتشار: گلشن

اطلاعات تکميلي

خواندن 1348 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار