سه شنبه, 07 دی 1395 ساعت 11:51

من و مهارت های فردا کتاب شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مجموعه 20 جلدی من و مهارت های فردا با ترجمه شیلا خداداد از سوی نشر ابوعطا به کتابفروشی ها عرضه شد.
به گزارش روز سه شنبه خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا ، مجموعه 20 جلدی من و مهارت‌های فردا نوشته شامبهاوی و تصویرگری آنیل ورما بوده که شیلا خداداد این کتاب را برای آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان ترجمه کرده است.
عناوین این مجموعه 20 جلدی شامل ببر ستمکار برای آموزش وفای به عهد، قصه دلقک ماهی‌ها برای آموزش مسئولیت پذیری، پرندگان گرسنه برای آموزش بخشش و عذرخواهی، لیمپی مهربان برای آموزش مسخره نکردن، کتی رنگارنگ برای آموزش شناخت خود، داستان مورچه‌ها برای آموزش خودباوری، طاووس مغرور برای غلبه بر غرور و غیره است.
در مقدمه این کتاب شیلا خداداد نوشته است: این مجموعه را ترجمه کردم تا کودکان سرزمینم در قالب داستان‌های جذاب و خواندنی، ارزش‌ها و مهارت‌های مهم اخلاقی را که برای تبدیل شدن به شهروندانی تاثیرگذار به آن نیاز دارند، بیاموزند.
در بخشی از کتاب «ببر ستمکار» می‌خوانیم: یک روز که ببر ستمکار مشغول غذا خوردن بود، استخوان کوچکی در گلویش گیر کرد. او از درد شروع به فریاد زدن کرد و ناله‌کنان گفت: «لطفا کس به من کمک کند. میمونی که روی درخت او را نگاه می‌کرد، گفت: چه کسی جرات کمک به تو را دارد؟ تو قابل اعتماد نیستی. وقتی استخوان از گلویت بیرون بیاید کسی را که به تو کمک کرده، می‌خوری.
در پایان هر جلد از این مجموعه سوالاتی مطرح شده تا والدین و مربیان بعد از خواندن داستان از کودک بپرسند. طرح این سوالات افزایش سطح تمرکز و دقت کودک و در عین‌ حال آموزش مهارتی است که در دل داستان نهفته است.
انتشارات ابوعطا، مجموعه 20 جلدی من و مهارت‌های فردا را در قالب 12 صفحه مصور رنگی با شمارگان یک‌هزار نسخه، به بهای 40 هزار ریال برای هر جلد به بازار نشر عرضه کرده است.

** «ایران و دو جنبش در نیم قرن تالیف سهراب صلاحی با بررسی جنبش مشروطه و نفت در تاریخ معاصر ایران از سوی نشر امیرکبیربه بازار نشر عرضه شد.
در این کتاب دو جنبش مشروطه و ملی شدن صنعت نفت از منظر تاریخ بازخوانی شده است.
کتاب از سه بخش تشکیل شده که بخش‌های آن شامل «جنبش مشروطه»، «ایران در میان دو جنبش» و «جنبش ملی شدن صنعت نفت» است.
کتاب «ایران و دو جنبش در نیم قرن» در 368 صفحه، شمارگان یک‌هزار نسخه و به قیمت 190هزار ریال منتشر شده است.
فراهنگ**9022**1027**خبرنگار: رقیه نوری** انتشار دهنده: محمدجواد دهقانی

اطلاعات تکميلي

خواندن 1272 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار