دوشنبه, 06 دی 1395 ساعت 13:38

مهلت فراخوان جذب هنرجو تا پایان دی ماه تمدید شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
فراخوان انجمن موسیقی ایران که با هدف جذب استعدادهای نوجوان در موسیقی، ارائه آموزش در زمینه‏ گروه‌نوازی و تک‌نوازی، اجرای کنسرت و تولید موسیقی در بخش‌های تار، سه‌تار، سنتور، عود، قانون، کمانچه، نی، تمبک، دف و آواز منتشر شده بود، تا پایان دی ماه تمدید شد.
به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از انجمن موسیقی ایران، داشتن حداکثر سن ۱۶ سال، موفقیت در آزمون ورودی، آشنایی کامل با نت و تکنیک‌های صحیح اجرایی در ساز تخصصی از شرایط ثبت‌نام‌کنندگان بوده و شرکت‌کنندگان در دهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در بازه گروه سنی ذکرشده در اولویت انتخاب قرار دارند.
علاقه‌مندان حداکثر تا پایان دی ماه سال جاری می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.nay.ir ضمن دریافت فرم و شرایط فراخوان از سایت مذکور نسبت به تکمیل و ارسال آن اقدام کنند.

** مدیر چاپخانه سروش منصوب شد
جلال ذکایی مدیر اسبق دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیر چاپخانه سروش شد.
براساس گزارش انتشارات سروش، ذکایی تا پیش از این مسئولیت‌های متعددی در حوزه صنعت چاپ عهده‌دار بود که از آن‌جمله می‌توان به مدیرکلی دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضویت در هیئت امنای خانه کتاب ایران و عضویت در شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اشاره کرد.
بر اساس این گزارش، در احکام جداگانه ای مدیر روابط‌ عمومی، مدیر امور کتاب و مدیر پشتیبانی و تدارکات انتشارات سروش نیز منصوب شدند.
حامد حسین‌زادگان که به عنوان مدیر روابط ‌عمومی انتشارات سروش منصوب شده، پیش از این سابقه مدیریت روابط‌ عمومی در حوزه معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیریت برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی و هنری را داشته و همچنین به عنوان معاون روابط‌ عمومی در شهرداری تهران، فعالیت کرده است.
مصطفی اکبری نیز که به عنوان مدیر امور کتاب انتشارات‌ سروش، فعالیت خود را آغاز کرده از اساتید دانشگاه در حوزه علوم اجتماعی و پژوهشگر در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی است و در حوزه نشر و تألیف کتب تخصصی نیز فعالیت داشته است.
رضا رحیمی نیز که به عنوان مدیر پشتیبانی و تدارکات سروش منصوب شده، در حوزه‌های پشتیبانی تدارکات و امور مالی در نهادهای مختلف دولتی و خصوصی مسئولیت داشته است.

** دومین نشست منتقدان کتاب کودک و نوجوان برگزار می شود
به گزارش ایرنا از خانه کتاب، دومین نشست «منتقدان کتاب کودک و نوجوان» روز سه شنبه 7دی ماه در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب برگزار می شود.
این نشست با حضور جمعی از منتقدان کتاب کودک در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب برپا می شود.
علاقمندان برای حضور در این نشست می توانند ساعت 14:30 تا 17 به سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، مراجعه کنید.
فراهنگ**1880**1027**دریافت کننده: پروین اروجی** انتشار دهنده: محمدجواد دهقانی

اطلاعات تکميلي

خواندن 1272 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار