یکشنبه, 05 دی 1395 ساعت 15:24

اخباری از دانشگاه های کشور

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از اجرایی شدن طرح سیمای زندگی و سلامت دانشجویان و نیز ابلاغ تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان فرهنگی به واحدهای آموزشی خبر داد.
به گزارش گروه فرهنگی ایرنا ، سید طاها هاشمی روز یکشنبه در نشست شورای راهبردی فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: این طرح بطور آزمایشی با مشارکت 11 واحد آموزشی استان‌های خراسان رضوی، گلستان، تهران، هرمزگان، گیلان، کردستان، ایلام و... اجرا شد.
وی اظهار کرد: با توجه به موفقیت آمیز بودن اجرای آزمایشی طرح سیمای زندگی و سلامت دانشجویان ، این طرح از اسفندماه بصورت کشوری در واحدهای آموزشی دانشگاه آزاد اجرایی می شود.

**ابلاغ تشکیل‌ شرکت‌های دانش‌بنیان فرهنگی
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت : بحث تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان فرهنگی به واحدهای آموزشی ابلاغ شده است.
وی افزود: با ابلاغ این بخشنامه امکانی فراهم شد که بخش‌های مختلف هم بتوانند در این زمینه فعالیت کنند، به همین مناسبت در بهمن ماه امسال روسای واحدهای سراسر کشور گردهم می آینده که درباره توسعه شرکت های دانش بنیان بحث و تبادل نظر کنند.

** سومین نشست فلسفه و دانشگاه برگزار می شود
سومین نشست فلسفه و دانشگاه 6 دی ماه توسط پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی برگزار می شود.
سومین نشست فلسفه و دانشگاه با حضور حسینعلی نوذری پژوهشگر و نظریه پرداز حوزه علوم سیاسی فردا 6 دی ماه در پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی برگزار می شود.
این نشست با محوریت ماکس وبر و دانشگاه مدرن برگزار می شود.

** جشنواره مطالعات قرآنی دانشجویان ایران تمدید شد
پنجمین جشنواره مطالعات قرآنی دانشجویان ایران با محوریت کتاب «کلمه طیبه» (خانواده قرآنی در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری) تا پایان دی ماه تمدید شد.
به گزارش معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، با حمایت و نظارت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور، پنجمین جشنواره مطالعات قرآنی دانشجویان ایران با محوریت کتاب «کلمه طیبه» (خانواده قرآنی در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری) برگزار می‌شود.
این جشنواره در بخش‌های مختلفی همچون مسابقه کتاب‌خوانی اینترنتی، مسابقه کتاب‌خوانی حضوری، مسابقه مقاله‌نویسی و برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی www.quran-std.ir ضمن ثبت نام در جشنواره، در بخش های مختلف آن شرکت کنند.
علاقه‌مندان، همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 66490329 و 66490330 تماس بگیرند.
شرکت در این جشنواره از فروردین ماه آغاز شده و تا پایان دی ماه 1395 ادامه خواهد داشت.

فراهنگ **9022**9187* 18123 خبرنگار:رقیه نوری *حمید بازگشا* انتشاردهنده : طاهره نبی اللهی

اطلاعات تکميلي

خواندن 882 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار