یکشنبه, 05 دی 1395 ساعت 09:54

قبولی 83 درصد فرهنگیان در آزمون الکترونیکی ضمن‌ خدمت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
442 هزار نفر از فرهنگیان در آزمون الکترونیکی ضمن خدمت با عنوان 'به سوی فهم قرآن' شرکت کردند که در نهایت 83 درصد از این افراد موفق به کسب نمره قبولی شدند.
به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سه هزار و 441 نفر از فرهنگیان در این آزمون موفق به کسب نمره کامل 20 شده اند که باید با برگزیدگان سایر دستگاه های دولتی که در مجموع چهار هزار و 400 نفر هستند روز جمعه دهم دی ماه ساعت 10 صبح در آزمون انتخاب نفرات برگزیده به صورت الکترونیکی و تشریحی به رقابت بپردازند.
به 220 نفر از برگزیدگان این آزمون کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به مبلغ پنج میلیون ریال اهدا خواهد شد.
فرهنگیانی که در آزمون الکترونیکی آنلاین «به سوی فهم قرآن» شرکت کردنند، می‌توانند کارنامه خود را با مراجعه به پایگاه www.fahmequran.ir دریافت کنند.
بر اساس آمار اعلام شده تعداد مراجعه به پایگاه اینترنتی آزمون ضمن خدمت در روز پنج‌شنبه دوم دی ماه دو میلیون و 200 هزار مرتبه و در روز جمعه سوم دی ماه 900 هزار مرتبه بوده است.
در این آزمون که برای نخستین بار در کشور با این تعداد شرکت کننده به صورت آنلاین برگزار شد ، حدود نیمی از افراد با تلفن‌های هوشمند خود در آزمون شرکت کردند.
بنابر این گزارش، فرهنگیانی که نتوانسته اند در آزمون روزهای دوم و سوم دی ماه شرکت کنند و یا موفق به کسب نمره قبولی نشده اند، می توانند در فرصتی مجدد در چهار گروه که هر گروه شامل استان‌ و ساعت خاصی می شود، روز جمعه 10 دی ماه با مراجعه به پایگاه www.fahmequran.ir در آزمون شرکت کنند.
شرکت‌کنندگان در استان‌های تهران، مازندران، گیلان، گلستان، همدان،‌ قزوین و سمنان از ساعت 9 تا 9 و 20 دقیقه روز 10 دی ماه، فرهنگیان خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد و خراسان شمالی ساعت 10 تا 10 و 20 دقیقه ، شرکت ‌کنندگان از استان‌های ایلام، ‌‌اردبیل، قم، کردستان، لرستان،‌ کرمانشاه، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و خوزستان از ساعت 11 تا 11 و 20 دقیقه روز جمعه و فرهنگیان در استان‌های اصفهان، فارس، البرز، ‌هرمزگان، ‌مرکزی، بوشهر،‌ زنجان، چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویراحمد نیز از ساعت 13 تا 13 و 20 دقیقه می توانند در آزمون شرکت کنند.
شرکت‌کنندگان در این آزمون باید پاسخگوی 20 سوال در 20 دقیقه باشند و منبع این آزمون کتاب «به سوی فهم قرآن» نوشته مصطفی عباسی مقدم و حجت‌السلام محمدعلی خسروی از انتشارات معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد است که افراد می‌توانند به محض پایان آزمون، نمره خود را نیز مشاهده کنند.
بر اساس این گزارش، فایل PDF کتاب به همراه فایل صوتی، 90 نکته کلیدی کتاب و فیلم تفسیر سوره صف در پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir قابل دسترسی است.
فراهنگ**1883**1027**دریافت کننده: مریم جلوداران**انتشار دهنده: محمدجواد دهقانی

اطلاعات تکميلي

خواندن 782 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

آخرین اخبار

اخبار انتشارات دیجیتال

پربازدیدترین اخبار